2009-05-15, 12:13
Medlem
Brottardockans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aCeee
Finns bra anledningar varför vi inte vill ha Hammarbyare till Alingsås.. Tror det var därför de fick tjata, ni är inte direkt omtyckta.

NI??? Jag är för fan inte Hammarbyare, det är nog det lag(tilsammans med Sävehof) som jag avskyr mest i elitserien.

Men jag tycker ändå att rätt ska vara rätt, ett respektfullt samarbete mellan klubabrna är a och o.
Citera
2009-05-15, 12:14
Moderator
Dretskols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brottardockan
Det är väl snarare en markering från hammarbys sida där man påpekar vissa saker som man tycker har varit fel. Sen är det som sagt onödigt att det görs offentligt.

De tre sakerna du nämner är inte saker som klubben väljer att göra, utan det är i två fall supportrar och i ett fall slarv. Jag säger abslout inte att rasistiska påhopp inte är lika allvarligt men det är inte riktigt samma sak som när klubbledningen ljuger.

Eftersom jag är hyfsat stressad och inte hinner få till ett bra svar hänvisar jag dig istället hit: http://avbytarbanken.bloggagratis.se/2009/05/14/1674424-bajen-bolar/
Citera
2009-05-15, 12:19
Medlem
Brottardockans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dretskol
Eftersom jag är hyfsat stressad och inte hinner få till ett bra svar hänvisar jag dig istället hit: http://avbytarbanken.bloggagratis.se/2009/05/14/1674424-bajen-bolar/

Det svaret nöjer jag mig inte med, personen som har skrivit det har uppenbarligen inte läst "anmälningen" så noga.
Citera
2009-05-15, 13:51
Medlem
Nokias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av minih
"Försök att hitta någon spelare, förutom Richard Kappelin, som jag har tränat under mina tretton år i Sävehof som varit missnöjd med mig som tränare."

Jag tror inte Tobias Aren tyckte om honom så jätte mycket
Haha precis.
Nano Garrido tror jag inte heller älskade honom.
Citera
2009-06-01, 23:15
Medlem
Daniel Johansson i Guif-buren uttagen i 28-manna truppen till Sveriges EM-kvalmatcher!!! Otroligt kul tycker jag och jag önskar honom stort lycka till, det är han värd!
Citera
2009-06-02, 10:50
Medlem
Nokias avatar
Citat:
Daniel Johansson i Guif-buren uttagen i 28-manna truppen till Sveriges EM-kvalmatcher!!! Otroligt kul tycker jag och jag önskar honom stort lycka till, det är han värd!
Jo, det är han nog. Såg även att Lucao var reserv. Lite konstigt att båda målvakterna går före Kappelin. Tycker det är rätt jämnt skägg mellan alla de tre iofs, men kanske Kappelin gjorde den bästa säsongen totalt. Men det faktum att han är 2-3 år äldre kanske är det som fäller honom?

Sen att Albin Tingsvall är med känns sådär, samt att Fredrik Larssons spel på slutet inte var bra alls. Men diskussionen varför de är med känns det som vi har tagit förut
Citera
2009-06-02, 12:10
Medlem
Brottardockans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nokia
Jo, det är han nog. Såg även att Lucao var reserv. Lite konstigt att båda målvakterna går före Kappelin. Tycker det är rätt jämnt skägg mellan alla de tre iofs, men kanske Kappelin gjorde den bästa säsongen totalt. Men det faktum att han är 2-3 år äldre kanske är det som fäller honom?

Sen att Albin Tingsvall är med känns sådär, samt att Fredrik Larssons spel på slutet inte var bra alls. Men diskussionen varför de är med känns det som vi har tagit förut

Ännu värre att Fredrik Pettersson är med, han platsade ju inte ens i bajen på slutet...
Citera
2009-06-02, 12:12
Medlem
Nokias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brottardockan
Ännu värre att Fredrik Pettersson är med, han platsade ju inte ens i bajen på slutet...
Ja det missade jag med, men som sagt, den diskussionen har vi tagit några sidor tillbaks i tråden
Citera
2009-06-03, 15:54
Moderator
Dretskols avatar
Varför är inte Magnus Jernemyr med, är han skadad?

Kom på att detta inte har något med elitserien att göra men eftersom ni andra postar här så följer jag med strömmen
Citera
2009-06-09, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dretskol
Varför är inte Magnus Jernemyr med, är han skadad?

Kom på att detta inte har något med elitserien att göra men eftersom ni andra postar här så följer jag med strömmen

han är äckligt överskattad imo
Citera
2009-06-10, 00:12
Medlem
Nokias avatar
Citat:
han är äckligt överskattad imo
Du tycker inte hans försvarsspel håller europeisk toppklass och därmed svensk landslagsklass?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in