• 1
  • 2
2008-09-07, 11:12
Medlem
sexy_ds avatar
Så killar, sitter vid datorn snart i 2 dagar och försöker hitta nåt om IGF (finns Gött om information
), har kollat på BM och på FB, och alla har olika osikter .. Finns dt nån som har provat de grejer att säga hur funkar IGF, hur mycket tar man , hur många dagar i veckan och sånt info... Och det finns IGF (MGF) och IGF (R1).. Vad e för skilnad på de ..

MVH
Citera
2008-09-07, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sexy_d
Så killar, sitter vid datorn snart i 2 dagar och försöker hitta nåt om IGF (finns Gött om information
), har kollat på BM och på FB, och alla har olika osikter .. Finns dt nån som har provat de grejer att säga hur funkar IGF, hur mycket tar man , hur många dagar i veckan och sånt info... Och det finns IGF (MGF) och IGF (R1).. Vad e för skilnad på de ..

MVH

Igf-1 lr3 är väl att föredra eftersom igf-en annars bryts ner på några sekunder i kroppen.
Det är väldigt olika åsikter om hur stor dos man ska ta.
Allt mellan 10- mcg ed till 150 mcg ed
Man ska vad jag förstått ligga på 30 dar och vara av 30 dar.
IGF verkar vara en djävligt potent prepp som både bränner fett och bygger muskler.
IGF är det man vill åt i HGH kan man säga. (hgh bryts ner till igf i levern.)

MGF är ett annat prepp (peg mgf)

Hoppas du fattar nått av min grötiga och dåliga svenska.

//Nikke
Citera
2008-09-07, 14:29
Medlem
Alladins avatar
50-60mcg skall utan problem kunna intas ed utan tillväxt av inre organ i någon omfattning. Detta enligt igf-gurus i usa.
Citera
2008-09-07, 14:47
Medlem
sexy_ds avatar
Kör man IGF 1 i rumpan eller i önskad muscle... jag har fåt en web sidan men den e på engelska , och jag e SÅ DÅLIG på engelska , fattar inte nåt...

http://www.isteroids.com/Proper-Use-of-IGF-MGF.html
Citera
2008-09-07, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sexy_d
Kör man IGF 1 i rumpan eller i önskad muscle... jag har fåt en web sidan men den e på engelska , och jag e SÅ DÅLIG på engelska , fattar inte nåt...

http://www.isteroids.com/Proper-Use-of-IGF-MGF.html

Du sätter det i den muskeln du tränat post workout (=direkt efter träning). Jag tycker att 50mcg är absolut max, man behöver inte mer snarare mindre.
Citera
2008-09-07, 15:36
Medlem
tänkte skjuta in en fråga.. hur är det med hållbarheten om man blandar igf1 lr3 med aa, b12 el bacvatten? stor skillnad på dessa tre?
Citera
2008-09-07, 15:38
Medlem
Alladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MadAnd
tänkte skjuta in en fråga.. hur är det med hållbarheten om man blandar igf1 lr3 med aa, b12 el bacvatten? stor skillnad på dessa tre?

Bästa skall vara att blanda med AA...enligt många överlägset.
Men svider härligare!
Citera
2008-09-07, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alladin
Men svider härligare!

mmm.. har förstått det.. men hur stor skillnad rör det sig om.. lär väl hålla upp mot ett år med aa.. men de andra alternativen då?
Citera
2008-09-07, 15:50
Medlem
Alladins avatar
Citat:
mmm.. har förstått det.. men hur stor skillnad rör det sig om.. lär väl hålla upp mot ett år med aa.. men de andra alternativen då?

Blir kassare efter ett par veckor, många som säger att de märker skillnad i effekt i alla fall.
Citera
2008-09-07, 15:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Alladin
Men svider härligare!
Hur menar du svider? :P I plånboken elelr vadå? :P
Citera
2008-09-07, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nisse2100
Hur menar du svider? :P I plånboken elelr vadå? :P

det svider när man sätter d..
Citera
2008-09-07, 16:04
Bannlyst
Citat:
det svider när man sätter d..
Hehe okej, hur är det med gyno osv lätt att få?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in