2010-08-16, 18:31
Medlem
YesGirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GFL
Att vara hora är väll som vilket jobb som helst, man gör det för pengarna, jag känner inte många som tycker om att arbeta,samma med flesta horor?

tror inte att alla städare eller dom som jobbar på donken heller älskar sina jobb
Citera
2010-08-16, 18:50
Medlem
Kebabsugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.chang
  1. Kan ni inte ordna en tjej utan att betala för det eller?
  2. Tror ni att tjejen njuter när ni har sex med henne eller bryr ni er inte?
  3. Känner ni inte er äckliga
  4. Jag förstår inte hur man kan vara så desperat att man måste betala för sex,
  5. jag hade aldrig köpt sex om jag så hade fått betalt för det

1, klart man inte kan, alla tjejer är horor på ett eller annat sätt, men menar du spendera pengar på gåvor, mat, dryck, nöjen och dejter så klart man kan det med, men kostar lika mycket om inte mer.

2, det är hennes jobb, klart hon inte njuter, men klart hon får någon orgasm när dom jobbar så mycket som dom gör, är ju en anledning till att dom alltid vill rida :P

3, nä jag är inte kristen eller amerikan

4, vem är desperat? vi som köper knullar när vi vill och inte när tjejen känner för det, vi får oxå det vi vill göra och inte bara det tjejen vill göra

5, jasså? vad duktig du är, spring nu och berätta det för din skolfröken, hon blir säkert jättenöjd med dig...
sen tror jag att du ljuger men det hör inte till saken
Citera
2010-08-16, 19:17
Medlem
Winniemontanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.chang
Men hur kan du utnyttja en oskyldig kvinna för din egen njutnings skull? får du inte dåligt samvete?

Oskyldiga kvinnor är vi knappast. De jag känner är skärpta tjejer med massa skinn på näsan.
Sluta med det där utnyttjandesnacket. Är så trött på det. Jag tar för mig och vet vad jag vill ha, likaså de jag Känner. Bara för att man har fitta betyder det inte man är dum i huvudet, inte kan ta ansvar för sig själv och vad man vill. Hur många lever kvar i denna förlegade syn på kvinnor?
Sluta nedvärdera oss.
Citera
2010-08-17, 04:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Winniemontana
Oskyldiga kvinnor är vi knappast. De jag känner är skärpta tjejer med massa skinn på näsan.
Sluta med det där utnyttjandesnacket. Är så trött på det. Jag tar för mig och vet vad jag vill ha, likaså de jag Känner. Bara för att man har fitta betyder det inte man är dum i huvudet, inte kan ta ansvar för sig själv och vad man vill. Hur många lever kvar i denna förlegade syn på kvinnor?
Sluta nedvärdera oss.

Mycket bra skrivet !!

Många inlägg här visar bara på att det är en massa smågrabbar som sitter här och försöker spela bror duktig utan erfarenhet av livet.

Man köper INTE sex bara för att man inte kan träffa kvinnor att ha sex med på annat sätt...

Det är en bekvämlighet och båda parter är överens om vad som gäller...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in