Citat:
Ursprungligen postat av Snövit
Jo det kan man. Jag VET att om man söker på analsex så kommer man hitta en jävla massa trådar på en gång det finns även i stickyn ämnen som kommer upp frekvent i mina forum. Alltså kan jag skriva tråd till papperskorgen sök på gamla trådar. Är jag det minsta osäker så söker jag själv först och då länkar jag. Men jag har ingen lust att varje gång en ny analsextråd dyker upp göra extrajobbet som användaren skulle gjort själv.
Ok, det är klart att det finns fall där det är uppenbart, men jag tänkte mer på de gånger då det är ett lite mer avgränsat område. Man kan ju vara säker på att man har sett en tråd med samma frågeställning, men går den inte att hitta så hjälper ju inte det.
När det gäller t.ex. analsex så skulle jag bli ytterst förvånad om en sökning på det inte gav åtminstone några träffar.
Sen kan det förstås vara så att man har en mer avgränsad frågeställning kring det och då är det ju inte säkert att det är så lätt att hitta en tråd som passar bra om det finns en uppsjö av trådar som behandlar annat som har med analsex att göra.