• 1
  • 2
2008-09-05, 16:05
Bannlyst
Det hr har jag undrat ver mnga gnger. Om vi tnker oss att det skulle vara mjligt att ni fick barn med det djuret ni knner dragningskraft till, skulle ni vilja bilda familj med djuret? Min frgestllning kanske lter helt strd, det r jag sjlv medveten om, men jag r inte hr fr att dma utan bara f insikt i om ni tnker i dessa banor? Gr ni det verhuvudtaget, eller r sex med djuret endast fr er och djurets sexuella njutning? Kan ni knna ngon typ av frlskelse till ert djur som fr er att vilja ha ett s.k. frhllande som ligger utver den sexuella biten?
Citera
2008-09-05, 21:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Xodiac
Grattis till nnu en superintelligent frgestllning p FB!

Nr vi end r igng, ni som utvar scat och analsex, frvntar ni er att ni skulle kunna bilda familj och skaffa barn genom den typen utav sex?

Du fr grna starta en egen trd om du har en ren hypotetisk frga angende analsex och scat och om man kan bilda familj genom dessa utvanden.

Du vet mycket vl att min frga inte handlar om att folk frvntar sig att skaffa barn eller bilda familj med det djuret som dem har sex med. Utan jag undrade om det nu skulle vara mjligt, skulle dem vilja det? Har dem tnkt p det? Nu snackar vi inte om vad som r vetenskapligt riktigt att kunna gra.

Har du sjlv sex med djur?
Citera
2008-09-05, 23:30
Moderator
evilhoneys avatar
OT raderat. Tramsande uppskattas inte hr.
Fr er som inte frstr topic: ls det sakta igen och tnk er fr flera gnger innan ni svarar.

All OT kommer belnas med tillsgelser!

//mod
Citera
2008-09-06, 01:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fnutten
Du fr grna starta en egen trd om du har en ren hypotetisk frga angende analsex och scat och om man kan bilda familj genom dessa utvanden.

Du vet mycket vl att min frga inte handlar om att folk frvntar sig att skaffa barn eller bilda familj med det djuret som dem har sex med. Utan jag undrade om det nu skulle vara mjligt, skulle dem vilja det? Har dem tnkt p det? Nu snackar vi inte om vad som r vetenskapligt riktigt att kunna gra.

Har du sjlv sex med djur?

Nej, jag har inte sex med djur, sdant tnder mig inte p ngot plan verhuvudtaget.

Min gissning ligger p att 99.99% utav alla mnniskor gr det helt enkelt fr deras egen njutning och inget annat. Ska jag vara rlig s tror jag nog inte att du kommer f ngot svar som r serist dr ngon pstr sig skulle vilja 'bilda familj' med djuret heller.
Citera
2008-09-06, 14:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Xodiac
Nej, jag har inte sex med djur, sdant tnder mig inte p ngot plan verhuvudtaget.

Min gissning ligger p att 99.99% utav alla mnniskor gr det helt enkelt fr deras egen njutning och inget annat. Ska jag vara rlig s tror jag nog inte att du kommer f ngot svar som r serist dr ngon pstr sig skulle vilja 'bilda familj' med djuret heller.

Ja, s kanske r fallet. Det r ingenting som gr mig besviken eller upprrd.

Men jag kan nd inte tnka mig mnniskor som r attraherade av djur, mer n det som r accepterad i samhllet, enbart ser till sin egen sexuella njutning och ingenting mer. Det mste finnas ngot mer band som man har till djuret. Man kanske knner en viss mhet nr man r tillsammans med djuret? En sorts krlek som r dmt att misslyckas p.g.a. samhllets normer, ja, jag vet inte. Jag spekulerar bara.

Den hr "gulliga" sidan visar ju p att man ser sitt (hus)djur som en livspartner. http://www.marryyourpet.com/

Nu r sidan kanske inte direkt riktad mot mnniskor som r sexuellt attraherade av djur, men visst finns det nog sdana mnniskor som skulle vilja "gifta" sig med sitt djur som dom r sexuellt attraherade av.
Citera
2008-09-06, 16:41
Bannlyst
Nog fr att jag m vara en oerhrt stor djurvn, s r nog den sidan att ta steget djurvn en niv fr lngt, lite paff blev man.

Djur saknar bde rttigheter och skyldigheter, d det ena innefattar att man r medveten om det andra, vilket djur omjligt kan vara. Att mjligheten finns att kunna gifta sig med sitt djur r egentligen ett hn mot ett 'normalt' gifteml, knns vldigt fel, men heller inget jag skulle vilja gra olagligt.

Men men, man har sett bra mycket skummare saker p ntet, speciellt p amerikanska sidor :O
Citera
2008-09-06, 18:38
Medlem
Emerthons avatar
Det r vl inget sjuk frga om den r riktad till redan sjuka personer?
Citera
2008-09-06, 20:49
Medlem
West-ens avatar
Det r en ganska grav skillnad mellan zoofili och "bestiality", och det kan mycket vl vara svaret p din frga.
Det har skrivits ett par bcker i mnet och de flesta serisa psykologerna r ens om att bda typerna finns.
Beastiality r d den mer uppmrksammade varianten, nr personerna endast anvnder djuren i sexuellt syfte. Det r detta som ofta r fallet och fr mnga r djuret bara ett stt att f bort sexuell spnning, ett sorts masturbationshjlpmedel.
Det kan antingen vara en personlig fetisch, eller kulturellt betingat.
Som kulturellt kan man nmna Colombia, dr de i vissa delar har sex med snor fr att "sexuellt mogna".
Den andre varianten r zoofili, dr det ofta r en djupare mening.
Personen har verkligen knslor fr djuret som fr en partner, och kan t.o.m sga sig lska och hysa krlek till det.
Huruvida det kan vara s extremt att mnniskan vill ha barn med det vet jag inte, men det r verkligen inte ett otroligt scenario.
Senast redigerad av West-en 2008-09-06 kl. 20:52.
Citera
2008-09-07, 01:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av West-en
Det r en ganska grav skillnad mellan zoofili och "bestiality", och det kan mycket vl vara svaret p din frga.
Det har skrivits ett par bcker i mnet och de flesta serisa psykologerna r ens om att bda typerna finns.
Beastiality r d den mer uppmrksammade varianten, nr personerna endast anvnder djuren i sexuellt syfte. Det r detta som ofta r fallet och fr mnga r djuret bara ett stt att f bort sexuell spnning, ett sorts masturbationshjlpmedel.
Det kan antingen vara en personlig fetisch, eller kulturellt betingat.
Som kulturellt kan man nmna Colombia, dr de i vissa delar har sex med snor fr att "sexuellt mogna".
Den andre varianten r zoofili, dr det ofta r en djupare mening.
Personen har verkligen knslor fr djuret som fr en partner, och kan t.o.m sga sig lska och hysa krlek till det.
Huruvida det kan vara s extremt att mnniskan vill ha barn med det vet jag inte, men det r verkligen inte ett otroligt scenario.

Tack fr ditt intressanta inlgg!

Ja, jag har lst lite om skillnaden mellan just zoolofili och beastiality men var inte 100% insatt i mnet, men nu frstr jag.

Ja, om det finns ngon zoolofil(?) som vill bekrfta eller dementera det jag undrar s r det bara fritt fram. Visst, rubriken kanske inte r krnfrgan i mitt inlgg, men den tillhr det hela stora som jag r intresserad av. Allts att knna en sorts krlek till djuret som "vi andra" kan knna till en mnniska som vi ocks r attraherade av sexuellt.
Citera
2008-09-07, 12:34
Bannlyst
Nu tnker nog dom flesta killarna hur ballt det vore med en hybrid, om jag nu kunde ha barn med ett djur skulle det ltt vara med en Delifn.
Citera
2008-09-07, 13:27
Bannlyst
Nja, jag gr det inte frmst fr att f en avkomma utan mer fr att det ger mig en sexuell njutning. Djur som knns aktuella i dagslget r djur som oftast har 4 ben, dggdjur.

Har faktiskt inte tnkt p det men att para sig med en kossa (som frvrigt r det djur som hetsar upp mig mest) och f en avkomma lter rtt omjligt i mina ron. Jag r tyvrr inte redo att ta hand om en unge n, och speciellt inte en avkomma jag inte skdat frut. Fr vnta med det ett tag s jag kr med kondom alternativt bananskal tills dess.
Senast redigerad av battan-- 2008-09-07 kl. 13:31.
Citera
2008-10-03, 21:58
Medlem
ZtaHs avatar
Hmm detta var en av orsakerna till att tidelag var straffbart innan 1944.

Tycker djur r ckliga och har svrt att fatta sexdragning till dem...

Det r dock inte synd om djuren som vissa miljpartister tycker

ter man ett gng hns & kor under sitt liv som blivit mrdade, spelar lidantet ingen roll
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in