• 1
  • 2
2008-09-05, 14:30
Medlem
atzes avatar
vilken rekommenderas och varför?
Citera
2008-09-05, 14:31
Medlem
Dom i Fildelning kan nog svara på den frågan.
Citera
2008-09-05, 14:38
Bannlyst
utorrent.. för att den funkar bra allt som oftast..
Citera
2008-09-05, 15:09
Medlem
atzes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kissekattt
Dom i Fildelning kan nog svara på den frågan.

detta har med ett program i ms windows att göra.
Citera
2008-09-05, 15:10
Medlem
atzes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av steinhaard
utorrent.. för att den funkar bra allt som oftast..

det var övertygande
Citera
2008-09-05, 15:13
Medlem
Höjas avatar
Utorrent är den torrentklient till windows jag finner vara bäst.

Motivering:
Den är liten och snabb, såsom den lanserades för längesedan utan instalation, bara tanka starta och tanka genom torrents. Tar lite systemresurser och är kraftfull. Har aldrig haft problem med den utan den flyter på fint och stabilt. Otroligt lätt att fatta, du förstår i princip direkt när du startar den och efter hand så kommer de mer avancerade sakerna snabbt och lätt. Samtidigt är den lite av standar vilket betyder att den i princip är accepterad överallt.
Citera
2008-09-05, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av atze
detta har med ett program i ms windows att göra.

Och du tror inte dom i Fildelning varken använder Windows eller vet vad en bittorrent-klient är?
Citera
2008-09-05, 15:19
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Höja
Utorrent är den torrentklient till windows jag finner vara bäst.

Motivering:
Den är liten och snabb, såsom den lanserades för längesedan utan instalation, bara tanka starta och tanka genom torrents. Tar lite systemresurser och är kraftfull. Har aldrig haft problem med den utan den flyter på fint och stabilt. Otroligt lätt att fatta, du förstår i princip direkt när du startar den och efter hand så kommer de mer avancerade sakerna snabbt och lätt. Samtidigt är den lite av standar vilket betyder att den i princip är accepterad överallt.

Håller fullständigt om detta förutom att klienten heter µTorrent, vilket många verkar ha svårt att skriva och fatta.
Citera
2008-09-05, 15:25
Medlem
Höjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Håller fullständigt om detta förutom att klienten heter µTorrent, vilket många verkar ha svårt att skriva och fatta.
Är mycket väl medveten om att den heter: µTorrent (vilket säger vad det är för en klient, microtorrent om jag förstått tecknets namn typ). Dock vet jag inte hur man gör detta tecknet på tangentbordet därför gör jag det tämligen enkelt för mig genom att skriva Utorrent
Citera
2008-09-05, 15:32
Medlem
s3vens avatar
Citat:

fatta = förstå?

jävla ordmärkare

förövrigt kan även jag rekomendera utorrent. recentioner bör du hitta i forat för fildelning om du letar lite
Senast redigerad av s3ven 2008-09-05 kl. 15:34.
Citera
2008-09-05, 15:38
Medlem
mickelinds avatar
Citat:
Jag tror inte att jag sett ett enda vettigt inlägg från dig.
Citera
2008-09-05, 15:47
Medlem
atzes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kissekattt
Och du tror inte dom i Fildelning varken använder Windows eller vet vad en bittorrent-klient är?

jo det gör dom med största sannolikhet. men det har inget att göra med vart tråden ska ligga. så käft?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in