• 1
  • 2
2008-09-05, 14:03
Medlem
Fellatios avatar
Sa ja, jag tankte bidra med lite lankar har och sen sa kan vi val diskutera vara experiment och tillsammans jobba for att fa bort skittjacket och ta in lite akta vara!

Har ar ett utmarkt exempel pa hur man gor for att roka det: http://www.youtube.com/watch?v=KduI-ovTZkQ

Har har vi ett recept som verkar bra (det finns ganska manga, googla sa hittar du sakert battre): http://www.textfiles.com/drugs/speed.drg

OK, nu vill jag hora mer lanktips och sa vidare och faktiska rapporter fran folk som har lyckats/misslyckats.

Jag ar trott pa allt klagandes over hur det e sa daligt med crystal i Sverige, speciellt med tanke pa att det ar sa latt att gora.

Lat oss skapa en METH epidemi i Sverige!
Citera
2008-09-05, 14:10
Medlem
trippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fellatio
Sa ja, jag tankte bidra med lite lankar har och sen sa kan vi val diskutera vara experiment och tillsammans jobba for att fa bort skittjacket och ta in lite akta vara!

Har ar ett utmarkt exempel pa hur man gor for att roka det: http://www.youtube.com/watch?v=KduI-ovTZkQ

Har har vi ett recept som verkar bra (det finns ganska manga, googla sa hittar du sakert battre): http://www.textfiles.com/drugs/speed.drg

OK, nu vill jag hora mer lanktips och sa vidare och faktiska rapporter fran folk som har lyckats/misslyckats.

Jag ar trott pa allt klagandes over hur det e sa daligt med crystal i Sverige, speciellt med tanke pa att det ar sa latt att gora.

javarfr inte d kan juh du vara frst ut och bli torsk s jag slja det till dig. s att du blir fattig och jag blir skit rik.
Citera
2008-09-05, 14:11
Medlem
S_o_Ns avatar
Svrigheten r vl inte att gra det, utan att f tag p kemikalierna hr i Sverige?
Citera
2008-09-05, 14:20
Medlem
Fellatios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S_o_N
Svrigheten r vl inte att gra det, utan att f tag p kemikalierna hr i Sverige?

Nej nej, enda som ar det minsta svart att fixa e efedrintabletterna, dom kan man med enkelhet fa pa recept fran doktorn. Sen kanske man behover ha ett par st, men det e ju bara att doktorshoppa eller va ett gang som hjalper till.

... Eller, sa bestaller man bara via internet. Dom fastnar ytterst sallan i tullen och om dom mot formodan gor det sa handlar det om ett par hundringar i forlust.
Citera
2008-09-05, 14:28
Medlem
trippens avatar
Citat:
Nej nej, enda som ar det minsta svart att fixa e efedrintabletterna, dom kan man med enkelhet fa pa recept fran doktorn. Sen kanske man behover ha ett par st, men det e ju bara att doktorshoppa eller va ett gang som hjalper till.

... Eller, sa bestaller man bara via internet. Dom fastnar ytterst sallan i tullen och om dom mot formodan gor det sa handlar det om ett par hundringar i forlust.

finns juh 100-pack 30mg tabbs att bestlla innom sverige har jag sett s det r inte s svrt . arnars s kan man bestlla det rent ifrn utlandet har jag sett x.
Citera
2008-09-06, 01:19
Medlem
S_o_Ns avatar
Citat:

Jo, som trippen skriver s finns ju effedrin att bestlla relativt billigt inom sverige.. men ska det inte va litium o skit i?
Har ingen koll p kemi alls, orkar inte lsa igenom sidan du lnkade heller.. men har fr mig att det r nt som r jobbigt el. svrt iaf.. annars r det ju skumt att ingen dragit igng meth-tillverkning fr lnge sen

OffT: Cpblomman = dagens
Citera
2008-09-06, 03:54
Medlem
Ett Hunds avatar
Trams och OT raderat.

/Moderator
Citera
2008-09-06, 04:26
Medlem
trippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S_o_N
Jo, som trippen skriver s finns ju effedrin att bestlla relativt billigt inom sverige.. men ska det inte va litium o skit i?
Har ingen koll p kemi alls, orkar inte lsa igenom sidan du lnkade heller.. men har fr mig att det r nt som r jobbigt el. svrt iaf.. annars r det ju skumt att ingen dragit igng meth-tillverkning fr lnge sen

OffT: Cpblomman = dagens

jag tror iofs att man kan rena piller med onskade tillsatser i p ngot stt. min polare snackade ngot om det han r rtt insatt i snna saker d han gillar att laborera och testa nya saker. men jag har inget mer att g p nr det gller detta s det skulle lika grna kunna vara sniksnak.

angnde varfr ingen har brjat tillverka meth r nog antaligen fr att det r en farlig prosess och att det lujtar ganska mycket vid tillvekning om jag inte har lst helt fel. dessutom s r det inte s stor marknad p det heller , speciellt inte nu eftersom massa sett typ coops och tror att alla meth gr folk beronde p frsta blosset. och att man tappar tnderna efter frstablosset.

ingen aning men det skulle inte frvna mig om det ligger till shr. sverige under amerikansk hjrntvtt.
Citera
2008-09-06, 11:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av trippen
jag tror iofs att man kan rena piller med onskade tillsatser i p ngot stt. min polare snackade ngot om det han r rtt insatt i snna saker d han gillar att laborera och testa nya saker. men jag har inget mer att g p nr det gller detta s det skulle lika grna kunna vara sniksnak.

angnde varfr ingen har brjat tillverka meth r nog antaligen fr att det r en farlig prosess och att det lujtar ganska mycket vid tillvekning om jag inte har lst helt fel. dessutom s r det inte s stor marknad p det heller , speciellt inte nu eftersom massa sett typ coops och tror att alla meth gr folk beronde p frsta blosset. och att man tappar tnderna efter frstablosset.

ingen aning men det skulle inte frvna mig om det ligger till shr. sverige under amerikansk hjrntvtt.

Jag som trodde att det var fr svrt att f tag i tillrckligt mycket efedrin. Det gr ju att f tag i, men om man ska ha en fullskalig tillverkning s behver man ju mngder. Sger inte att du har fel, fr det har du nog knappast, men sen nr brjar pundare lita p snt dom ser i cops?
Citera
2008-09-06, 14:29
Medlem
Qidushs avatar
Citat:

Du kan vl ta och gra en kostnadskalkyl p rvarorna fr receptet du lnkar till, och redogra fr kronor per gram frdigt metamfetamin.
Citera
2008-09-06, 15:18
Medlem
S_o_Ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trippen

Personer som har syftet att tjna pengar har aldrig ngonsin i hela historien brytt sig om huruvida det luktar, r farligt, olagligt eller att de gr etiskt fel...
..S att methtillverkningen hr i sverige inte tagit fart ser jag fortfarande som ett frgetecken ifall det nu r s ltt som trden pstr.
Jag har iaf ftt fr mig att det finns svrigheter i tillgng p kemikalier och annat i sverige som r mycket lttare i Usa, och att det r drfr som det inte dragit igng p allvar hr. Mycket mjligt att jag har fel, men det r det enda som knns logiskt
Citera
2008-09-06, 22:13
Bannlyst
Det r inte jttesvrt att gra meth, det r dremot problem att f tag p flera av kemikalierna till det.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in