Citat:
Ursprungligen postat av trippen
jag tror iofs att man kan rena piller med onskade tillsatser i p ngot stt. min polare snackade ngot om det han r rtt insatt i snna saker d han gillar att laborera och testa nya saker. men jag har inget mer att g p nr det gller detta s det skulle lika grna kunna vara sniksnak.
angnde varfr ingen har brjat tillverka meth r nog antaligen fr att det r en farlig prosess och att det lujtar ganska mycket vid tillvekning om jag inte har lst helt fel. dessutom s r det inte s stor marknad p det heller , speciellt inte nu eftersom massa sett typ coops och tror att alla meth gr folk beronde p frsta blosset. och att man tappar tnderna efter frstablosset.
ingen aning men det skulle inte frvna mig om det ligger till shr. sverige under amerikansk hjrntvtt.

Personer som har syftet att tjna pengar har aldrig ngonsin i hela historien brytt sig om huruvida det luktar, r farligt, olagligt eller att de gr etiskt fel...
..S att methtillverkningen hr i sverige inte tagit fart ser jag fortfarande som ett frgetecken ifall det nu r s ltt som trden pstr.
Jag har iaf ftt fr mig att det finns svrigheter i tillgng p kemikalier och annat i sverige som r mycket lttare i Usa, och att det r drfr som det inte dragit igng p allvar hr. Mycket mjligt att jag har fel, men det r det enda som knns logiskt