Som topic lyder har jag ett litet ett litet problem med min laptop. Det r en Asus G1S som jag haft ett halvr ungefr och sen jag fick den har det kommit upp blskrm d och d som sger att det r ett hrdvarufel. Vad ska jag gra? Brjar bli ganska s less p detta har till och med installerat om OS men problemet r nd kvar!
Nej, har inte ppnat upp datorn sen jag fick den! Jag fr upp en massa koder p skrmen men inte fan hinner jag skriva ned allt dom d datorn startar om p typ 2 sek
Lmna in den fr reparation, verkar ju som att ngot r trasigt i burken. Om du inte orkar lmna in den rder jag dig att gra regelbunden backup av hrddisken infr dagen d datorn brjar brinna ^^
Brjar brinna? :S Men allts det finns inget jag kan gra sjlv? Senaste gngen det blev bluescreen s stod det att win32k.sys orsakade problemet!
Chansen r jkligt stor att ngon minnesmodul krnglar. det kan du ju felska sjlv. Jag fick samma problem med min Amilo och plockade ut modulerna i tur och ordning. Hittade den struliga och sen har den fungerat bra. En google skning visar ocks att det r den troligaste felkllan.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!