Flashback bygger pepparkakshus!
2008-09-09, 15:39
Medlem
Tantaloras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Den detaljen måste man ändå ge honom cred för. Vilken jävla rebell!

Det är tydligen många som har fixat detta de snaste decennierna.

Har han då "tagit hand om" denna ensamma kvinna enbart för att hon har en pension?
Snacka om utnyttja. Bara slå lite, inte så hon dör, då får jag inga stålar...
Citera
2008-09-09, 16:34
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Den detaljen måste man ändå ge honom cred för. Vilken jävla rebell!

Det är tydligen många som har fixat detta de snaste decennierna.

Oj, där blev det fel. För sent att editera är det också.

'Det är tydligen inte många som fixat detta de senaste decennierna. Skulle det vara.

Skyller på grav huvudvärk.
Citera
2008-09-09, 18:26
Medlem
Jag kan säga att jag jobbat i Bruzaholm till och från i 3 år och aldrig märkt något. Men man tycker de som bott där borde slagit larm tidigare. Känner även flyktigt Campingägaren, och kan ju säga att han har verkat helt normal förutom lite väl mycket kristet snack ibland, har även hört att han känt sig "hotad" av mannen ifråga.

Sen vad man tycker om det är ju oxå en fråga, svårt och känna sig hotad av den mannen som jag har sett ett par gånger i området, skulle han bråka är det ju bara och sparka bort kryckan

Har en känsla att det kommer komma fram mer i detta fall, kan ju skriva om jag hör ngn mer fakta i detta tragiska fall.
Citera
2008-09-09, 22:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Roggil
Jag kan säga att jag jobbat i Bruzaholm till och från i 3 år och aldrig märkt något. Men man tycker de som bott där borde slagit larm tidigare. Känner även flyktigt Campingägaren, och kan ju säga att han har verkat helt normal förutom lite väl mycket kristet snack ibland, har även hört att han känt sig "hotad" av mannen ifråga.

Sen vad man tycker om det är ju oxå en fråga, svårt och känna sig hotad av den mannen som jag har sett ett par gånger i området, skulle han bråka är det ju bara och sparka bort kryckan

Har en känsla att det kommer komma fram mer i detta fall, kan ju skriva om jag hör ngn mer fakta i detta tragiska fall.
Man tycker att prällen till campingägaren borde ha slagit larm redan när det pågick skumma saker i stugan. Hade campingägaren varit mer bestämd och resolut så kunde han ha kallat på farbror blå som kunde ha befriat kvinnan mycket tidigare och sett till att sadisten som behandlade kvinnan som ett djur hade spärrats in på Södra Klinikerna i Jönköping.
Citera
2008-09-10, 02:27
Medlem
http://www.expressen.se/Nyheter/1.1293318/darfor-vagade-han-inte-anmala

En riktigt trevlig typ den där campingägaren, han offrade den här kvinnan till förmån för "sina flyktingar", och han har dessutom mage att ställa upp på bild för att få ut sin snyftare.
Citera
2008-09-10, 04:44
Medlem
Sigrids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rock N Roll

En riktigt trevlig typ den där campingägaren, han offrade den här kvinnan till förmån för "sina flyktingar", och han har dessutom mage att ställa upp på bild för att få ut sin snyftare.

En länk till

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3284370.ab

Det skall vara en pingstmupp eller frireligiös pastor för att ta sig rätten från Gud eller om de är Gud själva att kohandla vilka som skall få skydd mot ondskan.
Citera
2008-09-10, 07:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sigrid
En länk till

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3284370.ab

Det skall vara en pingstmupp eller frireligiös pastor för att ta sig rätten från Gud eller om de är Gud själva att kohandla vilka som skall få skydd mot ondskan.

Har du hört om godhetsprincipen? Att ibland får man kohandla lite, o väga ett ont mot ett annat ont. Sen säger de ju själva att problemen inte fanns med en gång, och aftonbladet faktiskt själva skriver och lyfter fram saker.

Aftonhoran är ju vilda disskuterad för sin kritiska gransking i andra trådar på flashback. Vänta tills tältmötena drar i gång i helgen, då kommer vi få sekt artiklar.
Citera
2008-09-10, 11:56
Medlem
Tuesdays avatar
Citat:

När jag läste det där igår uppfattade jag det mer som en efterhandskonstruktion (att mannen hotat honom pga flyktinggömmande) för att campingägaren inte skulle framstå precis så puckad som han har framstått de senaste dagarna i media.
Citera
2008-09-10, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuesday
När jag läste det där igår uppfattade jag det mer som en efterhandskonstruktion (att mannen hotat honom pga flyktinggömmande) för att campingägaren inte skulle framstå precis så puckad som han har framstått de senaste dagarna i media.

Ja tanken slog mig också men om det är uppdiktat för att ställa sig själv i bättre dager så misslyckades han fatalt med det, det blev etter värre nu anser jag.
Citera
2008-09-10, 13:18
Medlem
chillionaires avatar
Citat:

fyfan vilken vidrig människa...
Citera
2008-09-10, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chillionaire
fyfan vilken vidrig människa...

och hur vidirig är du om du tar det andra skriver här på allvar?

Enligt personer som bor, så vet alla att flytkingar gömmts på väduren. så de är inget påhittat, och mannen har ju varit hotfull så.
Citera
2008-09-10, 21:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tardumej?
och hur vidirig är du om du tar det andra skriver här på allvar?

Enligt personer som bor, så vet alla att flytkingar gömmts på väduren. så de är inget påhittat, och mannen har ju varit hotfull så.
Det stod i dag i aftonhoran att sadisten som misshandlade den handikappade kvinnan hade uppträtt hotfullt mot personer som vistades på campingen, så sadisten som misshandlade den handikappade kvinnan måste vara en helt konstig IQ-befriad mupp
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in