2001-10-29, 16:53
äldre konto (old)
Ej medlem
Palme-mordet

Vem bryr sig? Om det nu var CP som wastade Palme så är han ju en hjälte, han räddade sverige! Alla teorier hit eller dit kunde inte intressera mig mindre, Palme är död och ingen är gladare än jag!
Citera
2001-10-29, 20:05
äldre konto (old)
Ej medlem
Palme-mordet

Dylan:

Hur kan du vara glad? Du var inte ens född när Palme dog.
Citera
2001-10-29, 20:36
Medlem
Palme-mordet

En kurd el. liknande kom till vårdcentralen i Kista dagen efter mordet. Han var livrädd och sa att han visste vad som hände. Han lämnades ensam en liten stund. När personalen kom tillbaka var han fösrvunnen.

Denna historia är helt sann. Dock betyder det inte ett skit, mer än att det finns många dårar där ute som endera är kapabla att mörda, eller inbillar sig ha mördat, eller kanske både &....

<->
Citera
2001-11-02, 21:25
Medlem
Palme-mordet

Snacka om noll koll på läget!
Christer Pettersson är lika mycket Palmes mördare som påven är min farsa, fast det är klart. Man vet aldrig.
Att anklaga denne stackars a-lagare för detta är så djävla lågt. Om man nu skulle ägna sig åt lite fakta så inser den mest korkade personen att CP är oskyldig!
Ta å skärp er lite nu era tomtenissar.
Citera
2001-11-02, 22:38
Medlem
Palme-mordet

Gör du anspråk på femtio mille eller?
Du har inte en susning grabben, så blatte du är!! Man kan inte lita på blattar bara.
Citera
2001-11-02, 23:07
Medlem
Palme-mordet

Sug kuk, jävla hobbysnutar. Chrille P är rena nobel-pristagaren jämfört med er, nu inser jag varför pucko-avennarna inte lyckades lösa palme-mordet. Ni hade fan inte tagit Jönsson-ligan heller.
Citera
2001-11-03, 14:07
Medlem
Palme-mordet

Det är smartare att bo i Sverige. Du kan flytta i stället om du inte trivs.
Citera
2001-11-03, 14:16
Medlem
Palme-mordet

Smartare att bo i Sverige? Varför ser du inte till att etablera kontakter med svenskar istället för att sitta här och säga att vi är blåsta i skallen? VI startar inga jävla krig.Ni araber kan omöjligt hålla sams.Ni har alltid krigat och kommer fortsätta kriga i eveigheters evighet.

Varför åker du inte tillbaka till sandlådan och försöker bygga upp ett riktigt, demokratiskt samhälle om Sverige nu är så jävla dåligt?

Citera
2001-11-03, 14:19
Medlem
Palme-mordet

sVERIGE ÄR oK, DET ÄR SVENNARNA SOM KAN VAR JOBBIGA.
Citera
2001-11-03, 19:40
Medlem
Palme-mordet

Muhammed har flytt sitt hemland för att han är homosexuell.
Citera
2001-11-03, 22:33
Medlem
Palme-mordet

Men lilla Muhammed har du inte fattat att Sverige ÄR svennarna?
Citera
2001-11-04, 16:03
Medlem
Palme-mordet

Sverige är inte vad det har varit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in