2009-09-07, 10:44
Bannlyst
Jag trodde det var olagligt att förfalska ett adligt efternamn? Undrar vad den riktiga ätten von Porat tycker om att hon försöker stjäla deras namn.

http://runeberg.org/adelskal/1923/0891.html
Citera
2009-09-08, 14:52
Medlem
Anklagar andra....

Citat:
Ursprungligen postat av fulklittan
Jag trodde det var olagligt att förfalska ett adligt efternamn? Undrar vad den riktiga ätten von Porat tycker om att hon försöker stjäla deras namn.

Nu har Härtiginnan gått till angrepp på sin blogg om STULEN TITEL!!!

" Sigrid Åhs Sveriges egen Pamel Anderson. Vilken fin titel hon har dvs stulen titel. Jag såg henne på tv när hon var med tävligen och de kunde i stort sett få henne till vad de ville bara hon vann titeln.

Det är inte högre upp än så här kvinnor strävar efter när de vill verka korkade. Jag tror inte att Sigrid är korkad för hon vann ju något på detta. Men vad vinner folk i det privata på att spela?"

Snacka om att kasta sten i glashus!!!
Hon som tagit sig namnet Anne von som förnamn och Polat i efternamn, som i sin tur ändrats till stulna "Porat"..... detta borde definitivt ätten Porat bli uppmärksammad på.
Citera
2009-09-08, 16:43
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lonelygirl
Nu har Härtiginnan gått till angrepp på sin blogg om STULEN TITEL!!!

Mer eller mindre bevis på att hon läser den här tråden?

Hon leker med er - precis som den feta katten med råttan
Citera
2009-09-08, 17:09
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Mer eller mindre bevis på att hon läser den här tråden?

Hon leker med er - precis som den feta katten med råttan

Visst gör hon det! Läsre denna tråd, menar jag.

När jag hade fått lite info om denna infertila kurd, FläskFia von Späckhäck, som blivit utslängd av sin kusinmake, så trodde hon att jag var en av hennes hatade kusiner! Mohahaha...
Citera
2009-09-25, 14:36
Medlem
Erkännande från Fjärtiginnan von Späckhugg

Idag går hon ut på bloggen angående jämförelser bl a om henne och Miss Piggy. Dessutom har någon kommenterat hennes inlägg med 5 punkter varför hon är så LYCKAD!!!!

Postat av: Hmmmm....
Din s k väg till lycka... kommentarer nedan som följer;
1. Aha! därför du aldrig hälsar på någon när du är på stan, jobbar, osv...

2. Waste of time for you! ditt avskavda nagellack och gula naglar ger kräkreflexer.

3. Komplimanger....no comments! (URK!)

4. Nej just det! du som ALDRIG skryter över någonting angående din korpulenta uppenbarelse....

5. Det goda rådet satt som en tråd i en synål! klockrent! dina bilder säger mer än det...Ulleråker...bilden där du sitter på scenen, oslagbart lik Miss Piggy...t om grisfötterna nerklämda i tantskorna.

6. Där motsäger du dig själv! "klirr" sten kastad i fjärtiginnans glashus. Vem har inte till leda hört din skeva verklighetsbild.

2009-09-25 @ 01:38:34
Postat av: Hertiginnan Anne von Porat
Det är inga tantskor utan tofflor jag har på mig. Jag har inga grisfötter jag har elefantfötter.

Jag hälsar visst på folk när jag jobbar

2009-09-25 @ 04:36:12
URL: http://veckomagasinet.se

Ovan från hennes bloggkommentarer.
Citera
2009-09-26, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fulklittan

Hon bryr sig definitivt inte!

Läs nedan vad Fjärtiginnan skriver i ett inlägg;

bästa kommentaren någonsin
synd bara att anne polat har hittat på sitt efternamn, hon är lika mycket släkt med von Porats som en köttbulle. hon kommer åka dit snart för urkundsförfalskning om inte kronofogden tar henne innan. fast visst är bloggen kul, speciellt detta med rojalistföreningen. jag är också med där och vi får oss några goda skratt åt denna knasiga bloggerska ibland.
Citera
2009-09-26, 19:09
Medlem
UltimateHybrids avatar
1975-05-01 Anne Von Polat Långjärnsgatan 16 nb Uppsala

Enligt ratsit är hennes förnamn Anne och inte Anne Von.
Sen tror jag fettot är lika framgångsrik som en parkbänksalkis, än mindre en hertiginna.

Direkt vedervärdig primat.
Citera
2009-09-26, 19:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av UltimateHybrid
1975-05-01 Anne Von Polat Långjärnsgatan 16 nb Uppsala

Enligt ratsit är hennes förnamn Anne och inte Anne Von.
Sen tror jag fettot är lika framgångsrik som en parkbänksalkis, än mindre en hertiginna.

Direkt vedervärdig primat.

Så du tror inte att hon är hertiginna. Jag förstår uppriktigt sagt inte varför.
Citera
2009-09-27, 21:35
Medlem
DoctorWhos avatar
Kvinnan är ju färdig för dårhuset. Finns inte Ulleråker kvar?

Elakt, men jag tror faktiskt hon inte är som hon ska. Antagligen lite för starka narcissistiska drag eller något liknande.
Citera
2009-09-27, 23:03
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoctorWho
Kvinnan är ju färdig för dårhuset. Finns inte Ulleråker kvar?

Elakt, men jag tror faktiskt hon inte är som hon ska. Antagligen lite för starka narcissistiska drag eller något liknande.

Där har hon redan varit o vänt ngr ggr!
Citera
2009-10-06, 23:49
Medlem
pirogs avatar
Är detta resultatet av nedläggningarna inom psykvården på 90talet? Hur många retards finns det igentligen ute i samhället? Om hon inte trollar för att höjja antal besökare är det fan skrämmande.
Citera
2009-10-07, 09:22
Medlem
Scrapers avatar
Nu får ni väl ändå sluta svamla om att hon är ett psykfall, en parodi eller whatever. Hon har iklätt sig en roll för att det ... roar henne. Inte ironi, inte parodi, bara ... 'en kul grej'. Och vi bör vara tacksamma, för det är ju faktiskt extremt kul att se hur provocerade alla janteskadade svennebanantjejer ute i landet blir. Att FB har en så stor andel lättprovocerade alternativt fantasilösa människor som skriver saker som "är det på riktigt så blir jag mörkrädd" är ngt mer förvånande. Ta det för vad det är. Mkt uppfriskande
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in