Flashback bygger pepparkakshus!
2008-09-04, 22:02
Medlem
rohyps avatar
God afton käre fb-kamrater. Satt och slösurfade i vanlig ordning denna afton och råkade halka in på http://annawintour.blogg.se/. Självutnämnd grevinna? Kallar sig vara Uppsalas mest inflytelserika mediaprofil, hertiginna och umgås flitigt med kändisar.

Är allt ett skämt? Allvarligt sjuk? Någon från Uppsala som har koll?
Citera
2008-09-04, 22:21
Bannlyst
Hon ifrågasattes på Blondinbellas blog tidigare i veckan. Kikat på den en gång av händelse och det där är nog en psykiskt störd människa som hävdar sin Grevinnetitel till tiden man kunde köpa dem.
Citera
2008-09-04, 22:23
Medlem
curdmans avatar
Citat:
Nanna vill veta 15 bra saker om mig, vem vill inte veta det?
Du är bara för korkad. Du vet inte vad du babbalar om. Jag utmanar dig, nämn 15 saker positivt om dig. Slår vad om att du inte kan!

1) Jag är snygg
2) Jag är smart
3) Jag kan rida
4) Jag har simultankapacitet
5) Jag är kvinna behöver jag säga mer?
6) Alla vill vara som mig
7) Alla vill ta del av mitt liv
8) Jag är en affärskvinna som vet hur man kan tjäna pengar genom att inte lyfta ett finger
9) Ingen kommer åt mig
10) Jag har karisma
11) Jag är snyggast i min släkt
12) Jag angriper inte någons utseende för är man nöjd med sig själv har man inte det behovet.
13) Jag är trygg i mig själv
14) Jag tror inte att jag är nåt, jag vet att jag är nåt.
15) Jag är medial och ser igenom alla människor

11 & 12 går inte riktigt ihop för mig.

Jättesvårt att bedöma om hon är på riktigt eller driver med hela den självcentrerade bloggvärlden.
Citera
2008-09-04, 22:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av curdman
11 & 12 går inte riktigt ihop för mig.

Jättesvårt att bedöma om hon är på riktigt eller driver med hela den självcentrerade bloggvärlden.
Redan vid 4 & 5 går det troll i uttalandet
Citera
2008-09-04, 22:27
Medlem
rohyps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Randall Flagg
Redan vid 4 & 5 går det troll i uttalandet

Helt klart. Det är så motsägande så man dör. Men för det första, hon är tolk? Ser uppenbarligen ut som ett riktigt öststatspåhitt och är allmänt vedervärdig. Men ingen från Uppsala som stött på henne? Hon har även blivit intervjuad av SR, mina skattepengar!
Citera
2008-09-04, 22:31
Bannlyst
Nej kollade snabbt nu och ser direkt att det är en parodi på hela blogvärlden. Denna tråd bör nog förpassas till Humor istället.
Citera
2008-09-04, 22:33
Medlem
Det märks ju vad lite man behöver göra för att få människor att bli irriterade och arga.
Citera
2008-09-04, 22:33
Medlem
rohyps avatar
Citat:
Nej kollade snabbt nu och ser direkt att det är en parodi på hela blogvärlden. Denna tråd bör nog förpassas till Humor istället.

Sanningen är att det inte är det, hon vart intervjuad av SR igår eller om det var dagen innan. Det är så man inte tror det är sant.
Citera
2008-09-04, 23:14
Medlem
SUPERHITLERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rohyp
Sanningen är att det inte är det, hon vart intervjuad av SR igår eller om det var dagen innan. Det är så man inte tror det är sant.

Länk, för bövelen! Här har vi ju någon som kan fylla luckan efter Sebastian Dawkins!
Citera
2008-09-04, 23:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SUPERHITLER
Länk, för bövelen! Här har vi ju någon som kan fylla luckan efter Sebastian Dawkins!
Det kan du själv fylla.
Kolla första länken typ.
Citera
2008-09-04, 23:22
Medlem
Raschs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hfmn
Det märks ju vad lite man behöver göra för att få människor att bli irriterade och arga.

En tanke som ofta slår en ja..
Citera
2008-09-04, 23:26
Medlem
SUPERHITLERs avatar
Citat:
Det kan du själv fylla.
Kolla första länken typ.

Till radioprogrammet, alltså. Hade ingen aning om att hon fanns för tio minuter sedan. Nu LÄNGTAR jag efter att få höra henne tala.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in