• 2
  • 3
2008-09-05, 12:38
Medlem
No_Mores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jakeln
Flytade fara, har tagit de varje kväll nu i ca tre veckor. så jag har väl inte så mycket att info att stå på kanske. Men det funkar för mig. OT: Har även Xanor 0,5mg utskrivet..

Jag har också stilnoct, sobril och lite annat smågodis utskrivet även om läkaren alltid pekar på Theralenet. Jag har en flaska flytande, men den har jag inte öppnat än, tänkte att jag kunde döda ogräs med den till våren...
Citera
2008-09-05, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LasersPekfinger
Jo, om man inte har begått/planerar att begå ett brott som ger mer än två års fängelse. Då gäller inte tystnadsplikten längre.
om jag säger att jag ätit fm1or i 2veckor o kan inte sova utan dom, alltså jag har enbart flunitrazepam o kroppen då har läkaren tystnadsplikt alltså? Det måste betyda att inget kan hända mitt körkort även om jag pissar eller ?
Citera
2008-09-05, 13:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av No_More
Jag har också stilnoct, sobril och lite annat smågodis utskrivet även om läkaren alltid pekar på Theralenet. Jag har en flaska flytande, men den har jag inte öppnat än, tänkte att jag kunde döda ogräs med den till våren...

seriöst, ge den en chans! För mig funkar det bra! Men det kanske är från person till person, det ända jag har provat innan är Imovane, funkar men smaken dagen efter gillar jag inte samt Propovan, den fick jag bara myrkrypp i benen och vaknade mitt i natten med otrevliga upplevelser. Så flytande Theralenet är något jag rekommenderar!
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in