2008-09-04, 15:01
Medlem
Piratenpeppes avatar
Hej!

Det är så att jag ska köpa en dator snart och min fråga handlar om att om det är värt att köpa med ett paket med Windows vista eller ska man köpa utan och ladda hem det istället, alltså om det fungerar bra att köra med ett pirat?

Så kom med era funderingar, är det värt att köpa Windows vista eller ladda hem det ???
Citera
2008-09-04, 15:10
Bannlyst
helt klart värt det. Köper du ändå en dator så sparar du inte många hundringar på att välja bort operativsystem.

Dock bör du kanske fundera på om du vill ha vista eller XP beroende på vilken prestanda din dator har. Allt under 2GB ram anser jag att man skall köra XP på. Men det är bara jag.

Skall själv installera XP på min vista-maskin inom en snar framtid. Har en asus m51sn

Lycka till
Citera
2008-09-04, 15:41
Medlem
slashing_swords avatar
Klar det är värt det, du behöver aldrig fundera på en massa tjafs med uppdateringar, service packs eller liknande ska få din piratkoierade licens att falera. Sen som ovanstående sa så skiljer det ju nästan inget på priset, jag valde att ta vista med i burken när jag köpte den, fungerar hur bra som helst med den prestanda jag har. Men skulle det nu inte göra det för dig är det jag bara att köra en formatering o kasta in XP.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in