2007-09-03, 15:31
Hejsan allihopa, ja som rubriken lyder vad krävs av en manlig individ för att bli model? Om inte model så kommer det åtminstone hjälpa Mig/er att bli fräshare i eran vardag. Det är en svår fråga, jag vet men det är det som är det roliga, vad använder ni för ansikts produkter? Hur gjorde ni för att komma dit ni är idag?
Vad ställdes du inför för krav? Det vill säga, Hur ser er vardag ut, vad äter ni? gymmar ni? tränar ni posing i er ensamhet ofta? Hur är det när det gäller tänderna? bleker ni tänderna? hur ofta? Vad använder ni för rakningsprodukter? Har ni någon gång använt er av laser för att få bort saker du har komplex över?
Vad använder ni för parfymer? Hur är er syn på alkohålen? Rökning? Och frammför allt hårvård? Vad använder ni för vax osv?
Ja som ni ser finns det så MYCKET man kan ta upp.
Ni behöver inte svara på allt men svara på vad ni tycker låter viktigt.
LOVAR DET KOMMER HJÄLPA SÅ MÅNGA.
Även om ni inte är ute efter att bli modeller hoppas jag på att folk kommer med mycket tipps som inte folk pratar om specielt mycket..
Jag börjar då..
Ansiktskräm: Boss produkterna (älskar deras ögon kräm / After shave balm)
Ansiktsmask/Peel of mask: Biotherm Homme Hydra DetOx för män (Så jävla bra)
Vax: Fudge
Klippning: Var 6.e vecka
Hår produkter: Mjäll shampo / Mjäll balsam (Head'n'Shoulders)
Munnen: Borstar Morgon/kväll + Tungborste + Tuggumi dagligen
Vid Rakning: Mac3/Rakgel Biotherm Homme + Afterbalm
Hårborttagning: Rakar Händer/fötter/Bröstvårtor och 3dje benet
(3-4 gånger i veckan)
Röker: JA
Ska sluta hyn tar stryk....
Snusar: Nix
Smink: Biotherm Homme Power Broonze (Använder runt ögonen) SKITBRA!
Solar: Solarium 12 minuter 1 gång i veckan (Mindre bra för hyn men vafan)
Laser: Hmm ja ska ner om ett tag den 25.e och ta bort 2 brustna bloodkärl och en utståeende leverfläck. kostnad: ungefär 2-3 tusen... Men värt det har haft komplex över den där leverfläcken sedan jag föddes.
(värt att nämnas är att jag har tänkt en del på det där med laser, det är i dagsläget inte specielt dyrt för dig som jobbar. Sen kan du ju göra så mycket med dagens teknik Hårborttagning/leverfläckar/Vårtor/Ärr bildningar OCH MYCKET mer är saker du kan bli av med och få en snygg läkning på om du gör som perssonen i fråga säger. Du kan tjäna pengar på att göra vissa saker med hjälp av laser, då du slipper köpa produkter för att behandla områden du inte vill ha Hår/Märken m.m på.. Jämnt bara värt att nämna ska bli kul att få reda på vad ni tycker om detta....)
Jadu bara att fylla på om ni vill det också, Allt som är viktigt för er ska ni berätta om. Som sagt mycket är en självklarhet för många, men för vissa är det ett JAHA är det så dom gör?
Hehehe för er som tycker att jag verkar bögig kan jag ju bara flina åt, Detta är som det ser ut som sagt riktat åt folk som Vill bli modeller/är modeller/ eller helt enkelt är måna om sitt utseende..
/// Mvh
Vad ställdes du inför för krav? Det vill säga, Hur ser er vardag ut, vad äter ni? gymmar ni? tränar ni posing i er ensamhet ofta? Hur är det när det gäller tänderna? bleker ni tänderna? hur ofta? Vad använder ni för rakningsprodukter? Har ni någon gång använt er av laser för att få bort saker du har komplex över?
Vad använder ni för parfymer? Hur är er syn på alkohålen? Rökning? Och frammför allt hårvård? Vad använder ni för vax osv?
Ja som ni ser finns det så MYCKET man kan ta upp.
Ni behöver inte svara på allt men svara på vad ni tycker låter viktigt.
LOVAR DET KOMMER HJÄLPA SÅ MÅNGA.
Även om ni inte är ute efter att bli modeller hoppas jag på att folk kommer med mycket tipps som inte folk pratar om specielt mycket..
Jag börjar då..
Ansiktskräm: Boss produkterna (älskar deras ögon kräm / After shave balm)
Ansiktsmask/Peel of mask: Biotherm Homme Hydra DetOx för män (Så jävla bra)
Vax: Fudge
Klippning: Var 6.e vecka
Hår produkter: Mjäll shampo / Mjäll balsam (Head'n'Shoulders)
Munnen: Borstar Morgon/kväll + Tungborste + Tuggumi dagligen
Vid Rakning: Mac3/Rakgel Biotherm Homme + Afterbalm
Hårborttagning: Rakar Händer/fötter/Bröstvårtor och 3dje benet

Röker: JA

Snusar: Nix
Smink: Biotherm Homme Power Broonze (Använder runt ögonen) SKITBRA!
Solar: Solarium 12 minuter 1 gång i veckan (Mindre bra för hyn men vafan)
Laser: Hmm ja ska ner om ett tag den 25.e och ta bort 2 brustna bloodkärl och en utståeende leverfläck. kostnad: ungefär 2-3 tusen... Men värt det har haft komplex över den där leverfläcken sedan jag föddes.
(värt att nämnas är att jag har tänkt en del på det där med laser, det är i dagsläget inte specielt dyrt för dig som jobbar. Sen kan du ju göra så mycket med dagens teknik Hårborttagning/leverfläckar/Vårtor/Ärr bildningar OCH MYCKET mer är saker du kan bli av med och få en snygg läkning på om du gör som perssonen i fråga säger. Du kan tjäna pengar på att göra vissa saker med hjälp av laser, då du slipper köpa produkter för att behandla områden du inte vill ha Hår/Märken m.m på.. Jämnt bara värt att nämna ska bli kul att få reda på vad ni tycker om detta....)
Jadu bara att fylla på om ni vill det också, Allt som är viktigt för er ska ni berätta om. Som sagt mycket är en självklarhet för många, men för vissa är det ett JAHA är det så dom gör?
Hehehe för er som tycker att jag verkar bögig kan jag ju bara flina åt, Detta är som det ser ut som sagt riktat åt folk som Vill bli modeller/är modeller/ eller helt enkelt är måna om sitt utseende..
/// Mvh