2008-09-18, 13:22
Medlem
playmates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Force-Walker
Jag minns Play

Minns denna låten

http://www.youtube.com/watch?v=Qproqejhb9Y

Oj, är det dem!? Då vet jag vilket band det pratas om
Citera
2008-09-18, 14:03
Bannlyst
jag tycker hon verkar mycket sympatisk och så är hon snygg
Citera
2008-09-23, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cerwin
Det intrycket fick jag med. Antagligen så har hon ju gett Andreas en och annan privatlektion.

Sen, vad jobbar hon egentligen med? Att sätta ihop en tjejgrupp som sen säljer "en miljon" skivor med Sony BMG i ryggen kan väl inte vara så svårt?

vem är hon t ex "manager" för? Samt vilka sånger har hon skrivit? Hennes arbete som "talangscout" har väl knappast genererat några större stjärnor?

Och jag tror vi kan vara ganska så överens om att hon inte hade varit med i juryn om hon inte hade varit gift med Anders samt haft ett företag med Anders och Andreas, jag menar, de två verkar ju vara ljusår mer framgångsrika än henne.

Anders verkar ju vara rätt så tät och eftersom han inte direkt är gudavacker så lockade nog pengarna en hel del. Bland annat så bodde de ju i ett hus på över 1000 kvadrat i usa när det begav sig.

Nja, det verkar mer och mer som att hon har legat med rätt män i sin karriär. Ni tjejer har det för jävla lätt

EDIT: Visst fan har hon fixat tuttarna?

Ja, hon har fixat tuttarna !
Citera
2008-09-23, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soolen
jag tycker hon verkar mycket sympatisk och så är hon snygg

Håller med du där
Citera
2008-09-23, 23:35
Medlem
midnattskos avatar
wooooot.... 35 år???? Hade lätt gissat på 40+. Kanske för att hon är så spacklad.
Citera
2008-09-24, 01:17
Medlem
vem har hon barn med? o hur gammal är sonen?
Citera
2008-09-24, 09:55
Medlem
Det var så roligt i avsnittet förra veckan, när det var en blondin som såg ut att ha samma ideal som Laila själv, blond, sillisar, välsminkad, bimbo.
DÅ vart Laila svartsjuk och såg rivalen direkt i den lilla blondinen och tyckte absolut inte att hon kunde sjunga.
Men både Anders och Andreas tyckte att hon både var snygg och kunde sjunga Så nu är hon med i finalen.
Ska bli kul nästkommande program och se ifall Laila försöker frysa ut henne ännu mer...
Citera
2008-09-24, 10:00
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av midnattsblå
Det var så roligt i avsnittet förra veckan, när det var en blondin som såg ut att ha samma ideal som Laila själv, blond, sillisar, välsminkad, bimbo.
DÅ vart Laila svartsjuk och såg rivalen direkt i den lilla blondinen och tyckte absolut inte att hon kunde sjunga.
Men både Anders och Andreas tyckte att hon både var snygg och kunde sjunga Så nu är hon med i finalen.
Ska bli kul nästkommande program och se ifall Laila försöker frysa ut henne ännu mer...

Avundsjuk kanske! Men tänk om det är så här istället. Anders och Andreas reagerade med kuken. De såg en vacker bimbo som inte lät oäven i rösten och snöade in sig på utseendet och därmed ville ha med henne och Laila som då inte reagerade med könshormoner faktiskt hörde att bimbon inte var så himlans bra sångerska ändå? Det KAN ha varit så också.
.
Citera
2008-09-24, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Avundsjuk kanske! Men tänk om det är så här istället. Anders och Andreas reagerade med kuken. De såg en vacker bimbo som inte lät oäven i rösten och snöade in sig på utseendet och därmed ville ha med henne och Laila som då inte reagerade med könshormoner faktiskt hörde att bimbon inte var så himlans bra sångerska ändå? Det KAN ha varit så också.
.

NOPE så kan det absolut inte ha varit, eftersom bruden kunde sjunga.
Sen så behöver man inte ha grymt bra sångröst i dagens läge bara man ser snygg ut, det mesta går att fixa till på mixerbordet sedan.
Hellre att du ser bra ut än att du har toppklass-sångröst mot tvärtom.
Citera
2008-09-24, 10:16
Medlem
glen-tourrays avatar
jag får lite osköna transvibbar av laila..
Citera
2008-09-24, 10:19
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av midnattsblå
NOPE så kan det absolut inte ha varit, eftersom bruden kunde sjunga.
Sen så behöver man inte ha grymt bra sångröst i dagens läge bara man ser snygg ut, det mesta går att fixa till på mixerbordet sedan.
Hellre att du ser bra ut än att du har toppklass-sångröst mot tvärtom.

Javisst kunde hon sjunga men hade hon det där lilla extra som gör att hon står ut eller var hon bara mainstream? Jag med mina öron och tycker det har funnits både bättre och sämre sångerskor och juryn har i mitt tycke också dissat både bättre och sämre så någonstans i det hela tror jag det ändå är en smaksak även för juryn och att det handlar om ett helt paketkoncept.

Om vi säger så här då. Laila föll i farstun över den där beatbox-killen och killarna ville inte gå med på att han sjöng så bra som Laila menade. Var de avundsjuka då menar du eller kan det ha varit lite hormoner som spelade in hos Laila..?
.
Citera
2008-09-24, 10:41
Medlem
sthlmkids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Javisst kunde hon sjunga men hade hon det där lilla extra som gör att hon står ut eller var hon bara mainstream? Jag med mina öron och tycker det har funnits både bättre och sämre sångerskor och juryn har i mitt tycke också dissat både bättre och sämre så någonstans i det hela tror jag det ändå är en smaksak även för juryn och att det handlar om ett helt paketkoncept.

Om vi säger så här då. Laila föll i farstun över den där beatbox-killen och killarna ville inte gå med på att han sjöng så bra som Laila menade. Var de avundsjuka då menar du eller kan det ha varit lite hormoner som spelade in hos Laila..?
.

Äh, jag sade redan innan hon började sjunga att Laila skulle såga henne. För man såg direkt i blicken att det var en "konkurrent" - och sådana spottar tjejer på per automatik. Lite av ert problem i framtiden generellt om ni vill komma in i styrelserummen permanent.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in