...men rumpchock?? Funkar sådana där tramsbegrepp ens i media längre? Jag har ingen aning om vem hon är, men rumpan såg fin ut men ingen lär ha varit chockad inklusive henne själv.
...men rumpchock?? Funkar sådana där tramsbegrepp ens i media längre? Jag har ingen aning om vem hon är, men rumpan såg fin ut men ingen lär ha varit chockad inklusive henne själv.
Rumpchock är väl en fortsättning på snacket om troschock som alla körde med ett tag, då förstår man varför dom använder uttrycket rumpchock just nu.
Rumpchock är väl en fortsättning på snacket om troschock som alla körde med ett tag, då förstår man varför dom använder uttrycket rumpchock just nu.
Poängen är : Är ord med suffixet chock ens säljande längre. Finns det ens någon som blir chockad av det här, eller är det jag som inte fattar att Aftonbladets klientel består av Berra sexpack i Hökarängen.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!