Citat:
Ursprungligen postat av def.jam
Att vara riktigt duktig på att dansa. Har inte denna person betydligt lättare att knyta kontakter på en nattklubb?
Har en bekant som berättade att när han och en kompis drog ut på klubb så ägde hans kompis dansgolvet (blev en ring runt honom), och med detta fick han tydligen i efterhand många positiva "approaches" från både killar och tjejer. Killarna kom fram och tog hans nummer för att bjuda honom på fester medan tjejerna kom fram för att småflörta lite.
Jag säger inte att kan man dansa så är allt klart, man måste ju kunna vara en person utanför dansgolvet också. Men att själva dansandet attraherar folk, de vill komma fram och prata med killen utanför dansgolvet.
Någon flashbackare som är duktig på att dansa och tycker det underlättar en hel del på nattklubb eller varit med om något liknande? Dela gärna med dig..
Vad tror ni om detta? Diskutera!
Tror absolut att det kan dra folk till sig om man är duktig dansare, har även jag sett detta fenomen ute på krogen där ett gäng killar stått i en ring och breakdance:at inuti den, men då ska man kunna sånt också, vilket verkar vara overkill att lära sig i min ålder (22 så inte så gammal). Men jag tror iaf att jag dansar riktigt bra, har fått komplimanger att jag dansar bra även fast jag kan ha mina snesteg jag med.
Det man ska fokusera på, på ett dansgolv är framför allt att ha kul!
Sen om man vill ha folk omkring sig så finns det inget som hindrar en ifrån att hoppa emellan ett gäng och dansa arslet av sig, dock med risk för att alla dansar ifrån en eller puttar ut en ur gruppen igen, men det ska man kunna ta