Citat:
Ursprungligen postat av Zulfaqar
Dans brukade vara den form av underhållning som fick även den mest trogna av män att lätta på smilebanden och spendera sin hårdförtjänta tid genom att se andra röra på sig i takt med musiken i en trance av lycklighet.
Men nu tydligen så räknas det på hur många brudar man kan dra in, tragiskt.
tycker du? jag tycker det är jävligt coolt av en snubbe att ställa sig och dansa och shaka loss, vi har blivit alldeles för infekterade av den där magnus uggla-attityden "dansar aldrig nykter" senaste 10 åren.
och lägga ner?
Det är väl snarare tvärtom, att det var OVANLIGT förut att sitta som en jävla panelhöna när alla andra är uppe och mår bra, min storebrorsa, som växte upp i slutet på 70-talet-början på 80-talet har berättat att det var prestige och ett sätt att få både brudar och polare..en stor merit var att dansa bra. Och då menar jag naturligtvis inte som en fjolla, det är det som jag tycker är riktigt coolt och skickligt, de snubbarna som får till det utan att se fjantiga ut. De förtjänar helt klart lite extra uppmärksamhet och man får lite mer competition ute på krogen, men det bjussar jag på.
vafan, det är väl KUL att folk vågar släppa loss mer och mer?
fattar inte hur du kan tycka tvärtom.
jag tänker solklart haka på till groovesville , och det tycker jag du också ska göra
Nu en fråga till er killar som är därute och shakar loss
och till er tjejer som ser oss killar shaka loss,
vad tycker ni är en cool dansstil? Vad går fetbort? skulle vara kul om ni hade nåt ev klipp med ett par schyssta moves så man får se lite vad som gäller och inte !!!