2008-09-02, 23:09
Medlem
Hej,

Jag har alltid haft ganska mörkt runt ögonen(främst huden direkt under ögonlocket) som gör att jag ser trött ut, även när jag är pigg… Jag är emellertid bara 19 år (snart 20, viktigt!), men det har blivit värre på sistone. Varför är man mörk under/runt ögonen, trötthet så klart, men vad mer? Och går det att återgärda? Vad borde jag köpa?

Tacksam för alla svar

j
Citera
2008-09-03, 09:26
Medlem
KeyBoardSamurais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johannesLo
Hej,

Jag har alltid haft ganska mörkt runt ögonen(främst huden direkt under ögonlocket) som gör att jag ser trött ut, även när jag är pigg… Jag är emellertid bara 19 år (snart 20, viktigt!), men det har blivit värre på sistone. Varför är man mörk under/runt ögonen, trötthet så klart, men vad mer? Och går det att återgärda? Vad borde jag köpa?

Tacksam för alla svar

j

du borde sova mer
Citera
2008-09-03, 09:44
Medlem
skurknnns avatar
Om jag vore du så skulle jag kollat med min husläkare som bör ha svar på frågan.
Citera
2008-09-03, 13:57
Medlem
Idiotpods avatar
Har för mig att det kan bero på att man äter dåligt/näringsfattigt.

Kan inte dålig blodcirkulation påverka detta tro?
(Menat som en fråga som jag ej vet svaret på)

Alternativt sover för lite eller dåligt. ^^

Hoppas det ordnar sig! Har själv haft så och mitt försvann när jag började sova ca 7 timmar per natt till skillnad mot tidigare 3-4 timmar per natt
Citera
2008-09-03, 16:28
Medlem
Schlagtras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johannesLo
Hej,

Tacksam för alla svar

j

Du kan sminka dig, detta beror på att dina blodkärl under ögona är lite ytligare. Har samma problem men inte så mycket
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in