2008-09-02, 22:21
Bannlyst
Läget är såhär. Jag och J har varit på g i över ett halvår nu, jag är satans kär i killen... Han har flera gånger visat att han är gasnka dominant, extremt svartsjuk fats vi inte är tsm, och ganska... elak...
Nu förhåller det sig så att ikväll bara för några minuter sne talade vi i telefon, och jag drog ett litet sarkastiskt skämt om honom... *SMACK* så smällde han på i mitt öra, tog bort mig från msn och vägrar svara på sms eller samtal... WTF!? va fan gör jag? jag vill ha honom så jävla mycket.... jag är så jävla ledsen och upprörd att jag inte ens kan gråta... jag mår bara illa...
Citera
2008-09-02, 22:23
Medlem
lil richs avatar
Vad sa du till grabben?
Citera
2008-09-02, 22:26
Medlem
supermassives avatar
Det lustiga är att jag märkte att du inte skrivit ett enda positivt om killen, utan bara en massa negativt. Det kanske är bäst på att fundera om det är verkligen är honom du vill ha, så du inte bara är "kär i kärleken" som vissa brukar säga? För vem vill vara tillsammans med en elak kille som är både dominant och riktigt svartsjuk? Nej tack.
Citera
Medlem
byyys avatar
Vänta några dagar och se om han kontaktar dig.. Om inte så försök kontakta han igen då om några dagar.
Citera
Medlem
Så han ska få vara elak medan du inte ska få dra sarkastiska skämt om honom? Låter inte som en rolig pojkvän.
Citera
2008-09-02, 22:27
Medlem
verkar vara en höjdarkille..

vad vill du diskutera???
Citera
2008-09-02, 22:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av WIsabellaW
Läget är såhär. Jag och J har varit på g i över ett halvår nu, jag är satans kär i killen... Han har flera gånger visat att han är gasnka dominant, extremt svartsjuk fats vi inte är tsm, och ganska... elak...
Nu förhåller det sig så att ikväll bara för några minuter sne talade vi i telefon, och jag drog ett litet sarkastiskt skämt om honom... *SMACK* så smällde han på i mitt öra, tog bort mig från msn och vägrar svara på sms eller samtal... WTF!? va fan gör jag? jag vill ha honom så jävla mycket.... jag är så jävla ledsen och upprörd att jag inte ens kan gråta... jag mår bara illa...

Du får väl vara lite försiktigare i framtiden med vad du drar för skämt.
Alla har inte din humor.
Om han nu väljer att prata med dig igen så gör allt för att var honom till lags och stryk honom medhårs!!
Citera
2008-09-02, 22:28
Medlem
Vilken känslig lipunge. Hur tror du det blir om ni två blir ihop?
Citera
2008-09-02, 22:29
Medlem
Sillberts avatar
Vilken drömprins.... Kollar man TS tidigare poster så verkar hon fungera lite annorlunda än oss andra.
Citera
2008-09-02, 22:30
Medlem
DAKFs avatar
Skön kille. Han sätter dig på plats för att visa vem som bestämmer och förmodligen vill du ha honom ännu mer nu än förr.
Citera
2008-09-02, 22:36
Medlem
Xdreams avatar
respect!

så klart att han surar om du leker fjortis
Citera
2008-09-02, 22:43
Medlem
MaDevs avatar
Mohaha! en sån där överspänd jävel! Vad sa du till honom???
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in