2008-09-02, 22:48
Medlem
ShmotZs avatar
Vem fan vill INTE bli slagen av sin partner?
Citera
2008-09-02, 22:49
Medlem
Artygs avatar
Man borde tycka att ni anammat varandras humor efter ett halvår.
Vill du verkligen bli ihop med någon som lipar varje gång du drar ett skämt?
Citera
2008-09-02, 23:04
Medlem
supermassives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Artyg
Man borde tycka att ni anammat varandras humor efter ett halvår.
Vill du verkligen bli ihop med någon som lipar varje gång du drar ett skämt?

Haha, jag vet inte varför men detta påminde mig om när en släkting till mig var hos sin pojkvän för andra gången. De låg i sängen en kväll kyssandes och tog lite på varandra medan hennes pojkvän bara slutade tvärt. Han sa inget utan vände sig om inåt väggen. Sedan bad han min släkting att hon skulle ge honom sin mobil som låg vid hennes sida på ett nattduksbord. Självklart undrade hon om hon hade gjort något fel, men sa inget. Pojkvännen började pilla lite på mobilen och lade den sedan ifrån sig och helt plötsligt pep det till i hennes telefon. Yes, hon fick ett sms från honom där det stod: "Tyvärr, jag kan inte ha sex med dig för mina föräldrar sover i rummet intill och det låter så mycket..." Sedan började han gråta.

Ursäkta för en massa OT, men ville bara dela med mig!
Citera
2008-09-02, 23:11
Medlem
Artygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av supermassive
Haha, jag vet inte varför men detta påminde mig om när en släkting till mig var hos sin pojkvän för andra gången. De låg i sängen en kväll kyssandes och tog lite på varandra medan hennes pojkvän bara slutade tvärt. Han sa inget utan vände sig om inåt väggen. Sedan bad han min släkting att hon skulle ge honom sin mobil som låg vid hennes sida på ett nattduksbord. Självklart undrade hon om hon hade gjort något fel, men sa inget. Pojkvännen började pilla lite på mobilen och lade den sedan ifrån sig och helt plötsligt pep det till i hennes telefon. Yes, hon fick ett sms från honom där det stod: "Tyvärr, jag kan inte ha sex med dig för mina föräldrar sover i rummet intill och det låter så mycket..." Sedan började han gråta.

Ursäkta för en massa OT, men ville bara dela med mig!

Haha, det var värt OT att läsa det där.

Till TS, hur brukar humorn vara mellan er?
Citera
2008-09-02, 23:15
Medlem
Jag tycker att herr J verkar vara en idiot. Mitt tips blir således att vackert be honom dra åt helvete.
Citera
2008-09-02, 23:20
Medlem
Tjohildas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xdream
respect!

så klart att han surar om du leker fjortis
Leker fjortis? Jag skulle satsa en ganska stor slant på att både ts och boyfriend faktiskt är fjortisar...
Citera
2008-09-03, 00:14
Medlem
Marmosets avatar
Men snälla, berätta nu vad du sa till killen!?!??!?!!?
Citera
2008-09-03, 01:16
Medlem
Fargoths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jäsan
Jag tycker att herr J verkar vara en idiot. Mitt tips blir således att vackert be honom dra åt helvete.

Sen verkar ju TS också vara en idiot. Att denne uppfyller ålderskraven på detta forum har jag också svårt att tro.
Citera
2008-09-03, 01:16
Medlem
Boomshakalaks avatar
TS får så klart skylla sig själv om hon jagar efter en idiot
Citera
2008-09-03, 01:18
Medlem
Kaustis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boomshakalak
TS får så klart skylla sig själv om hon jagar efter en idiot

Väl sagt (skrivet? )
Citera
2008-09-03, 01:31
Medlem
kinky_Ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WIsabellaW
Han har flera gånger visat att han är gasnka dominant, extremt svartsjuk fats vi inte är tsm, och ganska... elak...
...
jag vill ha honom så jävla mycket.... jag är så jävla ledsen och upprörd att jag inte ens kan gråta... jag mår bara illa...
Låter som en riktig drömkille. Ni skulle säkert få ett fint förhållande i nästan 15 minuter.
Citera
2008-09-03, 01:33
Medlem
Alltså fy fan... så jävla typiskt tjejer att dreggla efter nån elak jävel. Det är verkligen så att desto mer småelak man är mot en tjej desto större chans har man på henne. Är man snäll och verkligen ställer upp ses man bara som konstig eller knäpp.

Jävla fittor...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in