2008-09-02, 21:19
Medlem
Precis som rubriken lyder ger jag en tjej för mycket uppmärksamhet. Hon verkar tycka det är lite jobbigt samtidigt som hon verkar gilla mig.

Jag borde nog lugna ner mig. Jag menar, vi har umgåtts i kanske en vecka?

Träffats två gånger? Vi har ju inte samma humor precis men vi får till väldigt trevliga pratstunder när vi träffas på riktigt.

Jag sitter här, har haft just en sådan god pratstund med henne idag. Hon kollade på mig när jag gick med en blick som sa:

- Kunde du inte ha stannat lite längre?

Dock skulle jag till bilskolan. Så det kunde jag inte, men oj så jag ville stanna och fortsätta prata. (Vi går på samma skola.)

Vi kommer igång efter ett tag då jag inte är lika nervös längre. Men som sagt hon visar att hon gillar mig, det märks. Men idag har jag inte sänt ett enda sms, och funderar på om jag ska skita i att ens skriva godnatt.

Ska jag det? Ska vi träffas imorgon istället och säga hej? Och på så sätt väcka lite intresse igen?

(Jag tror hon bara tycker det är skönt med lite utrymme, men vad vet jag? Hon kan lika gärna sitta och vänta på ett sms. Men isf får hon minsann sända ett nu.)

Men som sagt träffas vi i skolan, hon har varit hemma hos mig och allt har verkat fint och vi båda har lett åt vibbarna i rummet.

Ska jag vänta tills hon sänder ett sms kanske?

Lite råd vore underbart.

//P.

(Vilka jävla småproblem som är stora för mig. Herregud.)
Citera
2008-09-02, 21:23
Medlem
Mäkis avatar
Det här låter som en gåta
Citera
Medlem
foshoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pöl
Precis som rubriken lyder ger jag en tjej för mycket uppmärksamhet. Hon verkar tycka det är lite jobbigt samtidigt som hon verkar gilla mig.

Jag borde nog lugna ner mig. Jag menar, vi har umgåtts i kanske en vecka?

Träffats två gånger? Vi har ju inte samma humor precis men vi får till väldigt trevliga pratstunder när vi träffas på riktigt.

Jag sitter här, har haft just en sådan god pratstund med henne idag. Hon kollade på mig när jag gick med en blick som sa:

- Kunde du inte ha stannat lite längre?

Dock skulle jag till bilskolan. Så det kunde jag inte, men oj så jag ville stanna och fortsätta prata. (Vi går på samma skola.)

Vi kommer igång efter ett tag då jag inte är lika nervös längre. Men som sagt hon visar att hon gillar mig, det märks. Men idag har jag inte sänt ett enda sms, och funderar på om jag ska skita i att ens skriva godnatt.

Ska jag det? Ska vi träffas imorgon istället och säga hej? Och på så sätt väcka lite intresse igen?

(Jag tror hon bara tycker det är skönt med lite utrymme, men vad vet jag? Hon kan lika gärna sitta och vänta på ett sms. Men isf får hon minsann sända ett nu.)

Men som sagt träffas vi i skolan, hon har varit hemma hos mig och allt har verkat fint och vi båda har lett åt vibbarna i rummet.

Ska jag vänta tills hon sänder ett sms kanske?

Lite råd vore underbart.

//P.

(Vilka jävla småproblem som är stora för mig. Herregud.)

Du borde nog lugna ner dig! Och ha lite självdistans när du inte kan, driv med att du är så jävla på. Om det var jag hade jag tyckt det var både kärt och uppriktigt att medge att du kan vara lite för mycket.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mäki
Det här låter som en gåta

Det är svårt att förklara. Jag ska förklara lite bättre. Ge mig en stund.

Nej förresten. De som har varit med om något liknande känner igen sig och ger goda råd. (Förhoppningsvis.) Så får det bli.
Senast redigerad av Pöl 2008-09-02 kl. 21:26.
Citera
2008-09-02, 21:25
Medlem
R.Rs avatar
Allt verkar gå bra så ta det lugnt bara, du vill inte att hon ska börja se dig som efterhängsen. Låt bli att smsa ikväll är mitt tips, och tänk dig alltid en extra gång för innan du kontaktar henne på något vis så ska det nog gå bra.
Citera
2008-09-02, 21:26
Medlem
Proformances avatar
Say what?
Citera
2008-09-02, 21:30
Medlem
jonasgrillars avatar
Fria till henne.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R.R
Allt verkar gå bra så ta det lugnt bara, du vill inte att hon ska börja se dig som efterhängsen. Låt bli att smsa ikväll är mitt tips, och tänk dig alltid en extra gång för innan du kontaktar henne på något vis så ska det nog gå bra.

Det lät som ett gott råd. Jag ska hålla mig borta från mobilen inatt. Tror du allt kommer gå bra isf? Tror du hon kommer ta kontakt istället efter ett tag? (För ja, jag är nog lite för efterhängsam.)
Citera
Medlem
Vad vill du ha svar på? Om du ska skicka ett SMS eller inte? Skärp dig, det måste du ju kunna besluta själv utan att ha alla Flashback-medlemmarna i ryggen.
Citera
2008-09-02, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EBIT
Vad vill du ha svar på? Om du ska skicka ett SMS eller inte? Skärp dig, det måste du ju kunna besluta själv utan att ha alla Flashback-medlemmarna i ryggen.

Jovisst har du rätt, men jag måste poängtera att jag sällan faller för någon och nu när jag gjorde det vill jag inte att jag ska klanta bort det med några fula efterhängsamma sms. Så jo, lite stöd att inte göra något dumt är väl inte mycket begärt?
Citera
2008-09-02, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R.R

Håller med. Om hon sms:ar dig först och frågar varför du inte sms:at kan du väl säga att du vart lite upptagen. Eller gör som du sa, helt enkelt vänta tills imorgon och hälsa i skolan. Hoppas det går bra för dig med tjejen
Citera
2008-09-02, 21:42
Medlem
R.Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pöl
Det lät som ett gott råd. Jag ska hålla mig borta från mobilen inatt. Tror du allt kommer gå bra isf? Tror du hon kommer ta kontakt istället efter ett tag? (För ja, jag är nog lite för efterhängsam.)

Ja, jag tror det går fint. Är hon intresserad kommer hon höra av sig snart, och ni kommer väl hursomhelst träffas i skolan imorrn/övermorrn. Det är som upplagt för att kunna gå bra, don't blow it bro
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in