• 1
  • 2
2001-08-13, 20:25
Medlem
Bara för att TOR visar några av nackdelarna med massinvandringen, lägger folk upp länkar med "bilder" på honom, klagar på han utan att egentligen säga något om hans synpunkter, bara att han är dum i huvudet.
Nä så skall det inte behöva vara, stötta TOR!!
Citera
2001-08-14, 08:03
Medlem
Stöd TOR

Även om ni sitter dagligen och spammar Flashbacks forum om hur hemska invandrare är tror ni det blir bättre? Det enda som händer är att det blir en jävla massa onödiga inlägg som ändå ingen orkar bry sig om i slutänden, förutom ni själva. Ta och gör något vettigare istället för att gå runt och hata folk hela tiden, det lär ju knappast ändå inte bli så stor skillnad för att ni sitter och postar en massa länkar till aftonbladet, där just invandrare har begått något brott!
Citera
2001-08-15, 12:47
Medlem
Stöd TOR

Tja.. Sanningen kommer fram.. Det är huvudsyftet.. Folk kan ha olika åsikter, men ingen längre, på fullt allvar, hävda att utlänningarna skulle begå lika lite brott som svenskarna...
Citera
2001-08-15, 12:50
Medlem
Stöd TOR

Tja.. Sanningen kommer fram.. Det är huvudsyftet.. Folk kan ha olika åsikter, men ingen kan längre, på fullt allvar, hävda att utlänningarna skulle begå lika lite brott som svenskarna...
Citera
2001-08-15, 14:34
Medlem
Stöd TOR

Det som är totalt fel är ju att säga att alla invandrare begår brott bara för många gör det. Jag tror detta delvis beror på den barndom och uppväxt dessa killar haft, jag tror inte att man skulle gå i dunjacka, platå och skrika svenne jävel om man växt upp på östermalm? Självklart tycker jag dock inte man ska acceptera att tjejer ska behöva våldtas osv bara för man haft en tragisk uppväxt. Det finns dock två olika saker, kriminella och laglydiga. Dessa två saker har inget att göra med Svensk eller invandrare!
Citera
2001-08-16, 15:24
Medlem
Stöd TOR

TOR, jag håller med dig! Mer behöver inte sägas.
Citera
2001-08-16, 16:01
Medlem
Stöd TOR

Mr X, jo det är precis det som behövs. Berätta varför du tycker såhär, eller är du en liten tuff kille som måste gå bland 13 rasister för att våga skrika vad du känner?
Citera
2001-08-17, 22:36
Medlem
Stöd TOR

Klart kriminaliteten är högre bland invandrare. Vilken välrd lever Razor i?
Citera
2001-08-18, 09:11
Medlem
Stöd TOR

Vilken välrd? Lever troligtvis i samma värld som dig bara att vissa är smarta och andra inte!
Citera
2001-09-03, 22:18
Medlem
Stöd TOR

Och du är smart för att du håller dig med den politiskt korrekta synen på invandring?

Eller du kanske bor i norrland?
Citera
2001-09-05, 14:04
äldre konto (old)
Ej medlem
Stöd TOR

lika som vissa tycker illa om exempelvis katter så tycker vissa illla om invandrare.
Citera
2001-09-05, 22:08
Medlem
Stöd TOR

Stöder Ax!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto