Njaa men är väl ett antal hundra pers där efter middan, men visst går det att träna men är lite störande om man måste vänta på saker. Brukar oftast vara mkt folk vad de fria vikterna.
En dag på universitetet brukar vara såhär.
~07.30 Frukost (ägg/gröt/mackor/tonfisk)
~10.00 Mellanmål (mackor alt kvarg alt proteinshake)
~12.00 Lunch (kyckling alt köttfärs med ris/pasta. Brukar landa på runt 1200kcal.)
~15.00 GYM (EAA/PWO)
~16.00 EAA
~16.30-17.00 Middag (kyckling alt köttfärs med ris/pasta. Brukar landa på runt 1200kcal.)
~20.00-21.00 Mellanmål (Ägg alt proteinshake alt tonfisk)
~00.00 Kvällsmat (Gröt alt tonfisk, ägg, proteinshake)
Allt som allt brukar det hamna på 3500+ och 250+g protein.
okej, nu blir det kanske lite offtopic iofs men du kör inte med ca 5-6dl havregryn+mjölk och proteinpulver i mixern och dricker morgon och kväll så slipper du ta med 10:00 mellanmålet ect.
okej, nu blir det kanske lite offtopic iofs men du kör inte med ca 5-6dl havregryn+mjölk och proteinpulver i mixern och dricker morgon och kväll så slipper du ta med 10:00 mellanmålet ect.
Föredrar att sprida ut mitt dagsintag så jag känner mig mätt hela dagen
Som sagt det är vilodag idag och känner att kroppen behöver lite vila, men kommer gå ut snart och röra på mig lite. Går inte att bara sitta still. Har bytt ut all musik på mp3n nu också, har kört samma playlist i minst 300+pass
Måste ha varit jävligt bra låtar. Jag hade själv samma playlist (på 500mb) under hela 3an på gymnasiet. Lyssnade på den 2h varje skoldag (bussen dit och hem), otroligt nog så är större delen av låtarna lika bra nu som då.
Måste ha varit jävligt bra låtar. Jag hade själv samma playlist (på 500mb) under hela 3an på gymnasiet. Lyssnade på den 2h varje skoldag (bussen dit och hem), otroligt nog så är större delen av låtarna lika bra nu som då.
Ja det var bra låtar. Nu orkar jag inte lyssna på dom längre.
Har förövrigt beställt en CoC #1, så jag kan leka lite när jag sitter här vid FB och degar. Ska beställa tyngre senare då jag fått in tekniken.
Långt pass idag, men det var skönt. Jag behövde bara titta på en hantel så toksvettades jag. Har märkt att varje gång jag tränar utan att ha ätit något innan den dagen så svettas jag som en gris rent ut sagt. Imorn tar jag med mig en handduk.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!