• 2
  • 3
2008-09-07, 20:56
Medlem
Slurpass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive
Nu är det ju så att ju mer friktion man applicerar på snorren, desto mindre känner den. Som att bli slagen med bamburör, efter ett tag gör det inte lika ont
Hmm.. sant.. minns första dagen när jag var ute på risfältet och jag kom i fel kläder, så att jag......
Hur som hellst, åter till tråden, sluta runka o se om det ger resultat
Citera
2008-09-08, 21:46
Medlem
J.Ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ipar
Jag kan inte få orgasm vid samlag, bara när jag onanerar. Känns som om det blir svårare år för år. Det krävs mer och mer ansträngning. Har hört någon teori att om man tar i med allt hårdare tryck vid onani, så gör man det med tiden allt svårare att komma eftersom man vänjer sig vid att det krävs mer och mer tryck. Kan det stämma?

Ja det kan det, är lite själv åt det hållet... Men även kvinnor har ju händer som är lite hårdare tryck i
Citera
2008-09-08, 22:54
Medlem
Libérées avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lejon-
Det är du inte ensam om skall jag säga dig!
När jag har sex med kondom är det OMÖJLIGT att få utlösning...

Har samma problem som dig vad gäller kondomer, annars kommer jag nästintill alltid. (Men damerna först!)

Detta är ett litet i-landsproblem, speciellt när det ska sexas med en ny tjej. Man har inte direkt lust att ta stickprov i fittan efter könssjukdomar mitt i det grovkorniga anfallet...
Citera
2008-09-08, 22:59
Medlem
snilleblixts avatar
sluta runka och knulla istället
Citera
2008-09-09, 10:03
Medlem
Drainbamages avatar
Jag känner igen mig lite TS... fast det kanske beror lite på vem man ligger med också. Senaste tjejen jag höll på med ett tag hade väldigt dålig självkänsla och ville mer eller mindre gömma sig under täcket hela tiden hela tiden. Jag var nog tvungen att avbryta hälften av alla gånger vi låg efter 45-60 min för att jag helt enkelt var för utmattad för att fortsätta. Tjejen innan det å andra sidan är inte blyg av sig och skriker i samma volym som en huligantuta... henne var jag glad om jag höll mig i 20 min med...

Du tror inte det kan sitta i huvet ts?
Citera
2008-09-09, 10:12
Medlem
-Wasteland-s avatar
Ett av livets ironier, man börjar sin sexuella bana genom att förtvivlat hålla sig från att komma för tidigt, vilket övergår till att man förtvivlat försöker komma överhuvudtaget.
Citera
2011-12-16, 08:26
Medlem
Dags att damma av detta änme. Finns det några nya rön eller råd bland FB experterna inom nämda ämne...
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in