2008-08-31, 23:53
Medlem
jadu, ibland blir det skit svårt för mej, och ibland inte.. Som idag när ja göka, det vägradet komma fast man körde hårt och allt efter 30 min palla jag inte mer, men 1 h tidigare klarade man kanske 10 min sen fick man det
Citera
2008-09-01, 00:36
Medlem
Kruzs avatar
Har samma dilemma. men har trots allt lyckats träna fram att jag kan komma under samlaget. Förrut fick jag sitta mellan tjejens ben och runka för att sen trycka in den när jag var nära för att ens ha en chans att få komma i en tjej. inget roligt och som tur är ett minne blott men som sagt. Svårt har jag fortfarande men inte omöjligt längre.
Citera
2008-09-01, 15:41
Medlem
jag har ofta hört teorin om "the steelhand grip". Man trycker hårdare och hårdare vid onani, vilket till slut vänjer kroppen vid att det krävs allt mer tryck för orgasm, och slutligen blir den betydligt mindre kraftfulla friktion man kan få vid samlag otillräcklig.

jag var helt säker på att denna teori stämde, men nu undrar jag. Jag försökte nämligen under flera månaders tid minska trycket vid onani för att vänja mig tillbaka. I princip med noll resultat. Så jag undrar om inte denna "steelhand grip"-teori är en myt. Som förvisso låter rimlig men i praktiken är falsk. Jag har sökt på internet men hittar inga vetenskapliga belägg för att det skulle vara orsaken till "unorgasmia" hos män.
Citera
2008-09-02, 11:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ipar
jag har ofta hört teorin om "the steelhand grip". Man trycker hårdare och hårdare vid onani, vilket till slut vänjer kroppen vid att det krävs allt mer tryck för orgasm, och slutligen blir den betydligt mindre kraftfulla friktion man kan få vid samlag otillräcklig.

jag var helt säker på att denna teori stämde, men nu undrar jag. Jag försökte nämligen under flera månaders tid minska trycket vid onani för att vänja mig tillbaka. I princip med noll resultat. Så jag undrar om inte denna "steelhand grip"-teori är en myt. Som förvisso låter rimlig men i praktiken är falsk. Jag har sökt på internet men hittar inga vetenskapliga belägg för att det skulle vara orsaken till "unorgasmia" hos män.

Klart det stämmer, sluta runka istället så ska du se att du för en ökad känsel...

Knappast svårt att förstå, tänk dig att det är en muskel fast du tränar den åt andra hållet. Tänk dig att ju mer du runkar desto mindre känner du under ett samlag, så enkelt är det. först blev du full med en 4 vodka, sedan tar den 40 cl vodka för att bli full och så vidare. Visst finns det en gräns men ska du runka så ska du också vara med en flicka som verkligen kan styra sin fitta. Många tjejer vet ju inte hur dom ska knipa rätt för att det ska bli skönt.
Citera
2008-09-05, 03:06
Medlem
men om man runkat tre ggr/dag i tio år, och långsamt fått allt sämre känsel. Kan då en veckas uppehåll göra ngn skillnad?
Citera
2008-09-05, 22:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vikktor
men om man runkat tre ggr/dag i tio år, och långsamt fått allt sämre känsel. Kan då en veckas uppehåll göra ngn skillnad?

ja
Citera
2008-09-06, 00:39
Medlem
Slurpass avatar
Lemasive, får jag fråga hurpass många du testat din teori på, utöver dig själv?
Citera
2008-09-06, 23:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Slurpas
Lemasive, får jag fråga hurpass många du testat din teori på, utöver dig själv?

Ungefär 59 till i lumpen när vi lät bli att runka i en vecka...
Citera
2008-09-07, 01:02
Medlem
Slurpass avatar
Och ingen av dessa 59 kunde få orgasm innan ni kom in i lumpen, men efter hade ingen något problem alls? Låter mer som det är ett gäng bögare i lumpen som hittat rätt därefter isåfall!?
Citera
2008-09-07, 11:39
Bannlyst
Citat:
Och ingen av dessa 59 kunde få orgasm innan ni kom in i lumpen, men efter hade ingen något problem alls? Låter mer som det är ett gäng bögare i lumpen som hittat rätt därefter isåfall!?

Du är ju dum om du tror att inte ökad friktion på kuken ger sämre känsla i längden om det upprepas ofta. Jag vet att du har svårt att förstå enkla tankar.

Det är ok, om du vill så kan jag förklara för dig varför man känner mindre om man härdar olika delar av kroppen senare, och kanske om du är duktig så kan jag förklara varför man känner mindre när man har en kondom på snorren.
Citera
2008-09-07, 14:34
Medlem
Slurpass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive
Du är ju dum om du tror att inte ökad friktion på kuken ger sämre känsla i längden om det upprepas ofta. Jag vet att du har svårt att förstå enkla tankar.

Det är ok, om du vill så kan jag förklara för dig varför man känner mindre om man härdar olika delar av kroppen senare, och kanske om du är duktig så kan jag förklara varför man känner mindre när man har en kondom på snorren.
Vad får dig så totalt säker på att problemen handlar om förhårdnader?

Jag är isåfall dum i huvudet enligt din teori. Som du säger så "lägre friktion = mindre känsla" och när jag läste fysik så innebar friktionslöst att ingenting strävade emot och max friktion innebar att det inte gick att förflytta pga tröghet. Jag har hellre hög friktion än låg friktion, då jag inte vill kasta en korv längs en korridor..
Citera
2008-09-07, 19:13
Bannlyst
Citat:
Vad får dig så totalt säker på att problemen handlar om förhårdnader?

Jag är isåfall dum i huvudet enligt din teori. Som du säger så "lägre friktion = mindre känsla" och när jag läste fysik så innebar friktionslöst att ingenting strävade emot och max friktion innebar att det inte gick att förflytta pga tröghet. Jag har hellre hög friktion än låg friktion, då jag inte vill kasta en korv längs en korridor..

Nu är det ju så att ju mer friktion man applicerar på snorren, desto mindre känner den. Som att bli slagen med bamburör, efter ett tag gör det inte lika ont
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in