Citat:
Ursprungligen postat av ipar
jag har ofta hört teorin om "the steelhand grip". Man trycker hårdare och hårdare vid onani, vilket till slut vänjer kroppen vid att det krävs allt mer tryck för orgasm, och slutligen blir den betydligt mindre kraftfulla friktion man kan få vid samlag otillräcklig.
jag var helt säker på att denna teori stämde, men nu undrar jag. Jag försökte nämligen under flera månaders tid minska trycket vid onani för att vänja mig tillbaka. I princip med noll resultat. Så jag undrar om inte denna "steelhand grip"-teori är en myt. Som förvisso låter rimlig men i praktiken är falsk. Jag har sökt på internet men hittar inga vetenskapliga belägg för att det skulle vara orsaken till "unorgasmia" hos män.
Klart det stämmer, sluta runka istället så ska du se att du för en ökad känsel...
Knappast svårt att förstå, tänk dig att det är en muskel fast du tränar den åt andra hållet. Tänk dig att ju mer du runkar desto mindre känner du under ett samlag, så enkelt är det. först blev du full med en 4 vodka, sedan tar den 40 cl vodka för att bli full och så vidare. Visst finns det en gräns men ska du runka så ska du också vara med en flicka som verkligen kan styra sin fitta. Många tjejer vet ju inte hur dom ska knipa rätt för att det ska bli skönt.