• 1
  • 2
2008-08-31, 19:58
Medlem
Artygs avatar
Många killar har komplex för sina penisar, då får de höra att tekniken är det viktiga.
Ibland kan det vara svårt för den oerfarna att förstå sig på de rätta tekniken och ofta tror man att det handlar om att penetrera så hårt som möjligt med högsta hastighet.

Därför gör jag en liten guide till de mindre erfarna så att ni kan jobba på er grundteknik.

Förspel
Många känner till att förspel är en viktig ingrediens i sexakten, därför kommer detta område att behandlas ganska ytligt.
Förspel används för att göra kvinnan våt och mentalt förberedd, vi killar är inte lika beroende av denna delen då vi blir hårda relativt snabbt och enkelt.
Kyss, smek,slicka och berör henne vid hennes erogena zoner vilket till exempel är: Bakom öronen, runt nacken, brösten,naveln, innersida av lår, baksida av knä och klitoris, det finns givetvis fler zoner men dessa är exempel.
Använd dig av en struktur när du jobbar med henne, hoppa inte från öronen ner till fötterna.Börja t.ex nere vid fötterna och arbeta dig uppåt istället. En annan viktigt funktion som förspel har är att förbereda henne mental.
Vill ni krydda ert förspel finns oljor och dylikt som kan användas.

Sexteknik
Att ha bra sexteknik innebär inte att man kan kombinera hårda stöt med högt tempo.
Vid första penetreringen ska du helst inte gå in i henne alls, risken finns att hon fortfarande inte är tillräckligt blöt. Sätt ollonet mot hennes klitoris och massera lite.
När det är dags att gå in, så gör det försiktigt, gå inte in med hela kuken direkt.Första gångerna ska knappt ollonet vara inne,sedan jobbar du dig in succesivt så att ett par centimeter är inne i henne.
Nu gäller det att hitta rätt takt, det innebär fortfarande inte att du ska trycka på hårt.
Variera med att köra med att köra 5-8 st korta stötar för att sedan gå in hela vägen en gång. Variera mellan korta och långa penetreringar enligt antalet jag skrivit.
När hon blir mer kåt kan du gå in hela vägen varannan gång.

Fittan är ett inte litet område du måste behandla, utan det finns flera väggar som du måste träffa. Tänk på att varje kvinnas fitta är unik, därför måste du variera vinklarna!
Hur varierar du vinklarna? Enkelt, ibland för du dina höfter upp, ibland ner. Tänk på att också röra då åt sidorna. Gör du detta så träffar du alla väggar vilket ökar möjligheterna till att träffa rätt område för din kvinna.
Tänk på att du också kan svänga med ryggens nedre delar för att skapa lite rotationer!
Nu är hon är nära klimax, in med hela kuken och gör korta rörelser med höften!
Dvs. du skall vara inne i henne hela tiden men endast göra små rörelser med höften för att skapa friktion.

Nu är det läge för hårdare tag, om hon gillar det. För in och ut hela kuken och tryck på hårt! Det finns ingen risk för att hon inte är blöt då du arbetat upp henne!

Sexställningar
Behandlas mycket snabbt.

Missionären: Vanligast och enklast, lägg en kudde under hennes rumpa för att träffa g-punkten. Testa att lägga hennes ben på dina axlar!
Doggystyle: Skön ställning för både (personlig favorit ), du kommer djupt in och ser hennes vackra bak!
Skeden: Du kommer djupt in, samt att den är bekväm för båda!
69an: Oralt är aldrig fel!
Rida: Tjejen får jobba, antingen med framsida eller baksida mot dig.

Det finns fler samlagsställningar, men se till att bli bra på de enkla först. Sedan kan ni krydda på med andra när ni behärskar de "vanliga".

Jag vill verkligen inte framställa mig själv som expert, men tanken är oskulder/ de som precis förlorat sin oskuld kan ha nytta av detta.
Senast redigerad av Artyg 2008-08-31 kl. 20:54.
Citera
2008-08-31, 20:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Artyg
Fick jag redan innan jag skrev detta.

Du vet att en kvinnas mest erogena zon är henne hjärna va, du behöver inte ha någon bländande teknik eller liknande. Se till att hon njuter av känslan att vara centrum för din uppmärksamhet och låt henne veta hur mycket du vill ha henne så är du en GOD bit på vägen. Själva sexet är faktiskt nästan oviktigt, visst är det fysiska skönt. Men vill du verkligen att det ska vara njutbart så investerar du känslor och fantasier.
Citera
2008-08-31, 20:17
Medlem
Zorshas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive
Du vet att en kvinnas mest erogena zon är henne hjärna va, du behöver inte ha någon bländande teknik eller liknande. Se till att hon njuter av känslan att vara centrum för din uppmärksamhet och låt henne veta hur mycket du vill ha henne så är du en GOD bit på vägen. Själva sexet är faktiskt nästan oviktigt, visst är det fysiska skönt. Men vill du verkligen att det ska vara njutbart så investerar du känslor och fantasier.

Har du ramlat o slagit i pannan?!
Detta var det mest insiktsfulla du skrivit på FB någonsin tror jag!
Snälla, bevisa inte att jag har haft rätt bild av dig innan, genom att haspla ur dig något arrogant o provocerande nu, låt mig ha den här bilden av dig ett tag till?
Citera
2008-08-31, 20:19
Medlem
Artygs avatar
Citat:

Jag vet, men jag tänkte på att de tjatas en massor om teknik och att använda den på rätt sätt. Kom själv ihåg när jag var oerfaren, trodde att teknik innebar ut och in, what's the deal?
Detta skrev jag bara för att man få ett litet hum om hur man kan förbättra sig, om man känner för det!
Citera
2008-08-31, 20:19
Medlem
slabadans avatar
Hybris förekommer frekvent på FB har jag noterat. Jag undrar varför.
Citera
2008-08-31, 20:20
Medlem
Trolldockans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zorsha

Har du ramlat o slagit i pannan?!
Detta var det mest insiktsfulla du skrivit på FB någonsin tror jag!
Snälla, bevisa inte att jag har haft rätt bild av dig innan, genom att haspla ur dig något arrogant o provocerande nu, låt mig ha den här bilden av dig ett tag till?

Ja, han har sannerligen sina ljusa stunder.
Citera
2008-08-31, 20:21
Medlem
Artygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slabadan
Hybris förekommer frekvent på FB har jag noterat. Jag undrar varför.

Jag har inte skrivit att jag är någon sexguru.
Jag kan lika gärna radera mitt inlägg om det inte uppskattades..
Citera
2008-08-31, 20:36
Bannlyst
Citat:
Jag har inte skrivit att jag är någon sexguru.
Jag kan lika gärna radera mitt inlägg om det inte uppskattades..

Nejdå, låt det stå kvar. Får jag fråga varför du fokuserar så lite på kvinnans klitoris? Själva införandet av penis för att del, men det verkligt intressanta är hur man stimulerar henne på bästa sätt. Får jag föreslå att man ligger i "skeden" och smeker hennes klitoris medan man långsamt kysser nacken eller nafsar i den. Det är ett trivsamt sätt för båda parter att ha en bra stund.

Klitoris behövs stimuleras precis som ditt ollon behöver det.
Citera
2008-08-31, 20:36
Medlem
Pelicans avatar
sjukt bra initiativ, du har faktiskt helt rätt Artyg
Citera
2008-08-31, 20:40
Medlem
Artygs avatar
Citat:
Nejdå, låt det stå kvar. Får jag fråga varför du fokuserar så lite på kvinnans klitoris? Själva införandet av penis för att del, men det verkligt intressanta är hur man stimulerar henne på bästa sätt. Får jag föreslå att man ligger i "skeden" och smeker hennes klitoris medan man långsamt kysser nacken eller nafsar i den. Det är ett trivsamt sätt för båda parter att ha en bra stund.

Klitoris behövs stimuleras precis som ditt ollon behöver det.

Jo, men isåf hade jag aldrig blivit klar idag.
Att massera klitoris är ingen konst, det är som det låter. Men med tanke på hur porrskadade alla är, tänkte jag att det var viktigare att skriva att man inte ska trycka på hur som helst.
Men visst, den kan påbyggas ytterligare om sådant intresse finns.
Citera
2008-08-31, 20:43
Bannlyst
Citat:
Jo, men isåf hade jag aldrig blivit klar idag.
Att massera klitoris är ingen konst, det är som det låter. Men med tanke på hur porrskadade alla är, tänkte jag att det var viktigare att skriva att man inte ska trycka på hur som helst.
Men visst, den kan påbyggas ytterligare om sådant intresse finns.

Det jag menar är att genom att stimulera kvinnan så njuter man själv oftast, finns nästan inget mer attraktivt att se en kvinna få en orgasm och veta att det är du som har gjort det. Dessutom är det visst en konst att smeka klitoris, det är inte bara att gnugga.
Citera
2008-08-31, 20:44
Medlem
Kruzs avatar
Tycker det var bra skrivet Artyg
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto