2008-08-30, 19:17
Medlem
Som sagt vem är det. Sjukt söt tjej. Hon som tappar en kebabtalrik i pappas bil. Trygghansas reklam om drulleförsäkring.

MVH
Citera
2008-08-30, 19:23
Medlem
CommonKnowledges avatar
Är inte hon typ 12 år?
Citera
2008-08-30, 20:37
Medlem
Späks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CommonKnowledge
Är inte hon typ 12 år?

Så gammal?

Den här tråden torde bli intressant..

TS: har du provat att finkamma trygghansas websida?

Men vadan ditt intresse för nämnda tös?
Citera
2008-08-30, 21:06
Medlem
CommonKnowledges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Späk
Så gammal?

Ja, men sitter hon inte typ på en barnstol? Sett reklamen bara en eller två gånger så jag kan ha fel. Eller menar du att hon är ännu yngre?
Citera
2008-08-30, 22:01
Medlem
Aexil Kongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CommonKnowledge
Ja, men sitter hon inte typ på en barnstol? Sett reklamen bara en eller två gånger så jag kan ha fel. Eller menar du att hon är ännu yngre?

Han menar att hon är ännu yngre. Har för övrigt bara sett reklamen en gång så jag minns knappt tjejen över huvud taget.
Citera
2008-08-31, 12:45
Medlem
Späks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aexil Kong
Han menar att hon är ännu yngre. Har för övrigt bara sett reklamen en gång så jag minns knappt tjejen över huvud taget.

Yepp, jag menar att hon troligtvis är ännu yngre, men jag har bara sett reklamen två ggr. Brukar försöka att undvika TV-reklam genom att byta kanal, slå huvudet hårt i väggen, plocka undan efter mig eller ringa en vän.

Men jag har för mig att hon i den ena versionen spottar ut maten på passagerarstolen, och i den andra spiller den lilla slynan en hel papptallrik.

Nu måste jag fan snoka rätt på reklamen..

TS: Fingrarna ur röven nu! Bitchslappa dig själv och sätt dig framför datorn och berätta vad du vill med Trygghansatjejen!
Citera
2008-09-07, 09:43
Medlem
Smurfelinas avatar
Finns det ingen bild på Trygghansaflickan? Hade varit lättare att hjälpa till då.
Citera
2008-09-13, 23:08
Medlem
bara undrar vem det var. I mina ögon kan hon vara allt från 13-16 år. Brudar och ålder är svårt nu för tiden. Hon som tappar mat i bilen reklamen är det jag menar!
Citera
2021-01-10, 14:10
Medlem
Är det hon som spyr i bilen?
Citera
2021-01-10, 15:06
Medlem
_killahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jooorn
Är det hon som spyr i bilen?

Grabben, tråden är 13 år gammal....
Citera
2021-01-10, 15:12
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _killah
Grabben, tråden är 13 år gammal....
Skön bump. Dom kanske köra liknande reklamfilmer även idag. Fast nuförtiden givetvis med negrer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in