• 1
  • 2
2008-08-30, 04:48
Medlem
_Dante_s avatar
Skvaller om Shirley clamp?

Har ni nått o bju på ?
Citera
2008-08-30, 07:28
Medlem
https://www.flashback.org/showthread.php?t=362349
Citera
2016-03-22, 18:20
Bannlyst
Shirley Clamp en tjej från Borås f 1973 med Sveriges absolut bästa röst nu för tiden så sjunger hon i kyrkor i små små samhällen, det känns fjuttigt som fan.

Ok hon är med i alla program på SVT där man ska sjunga några stråfer (så ska det låta) men för massor av år sedan så mötte jag henne och Hans Rosenfeldt (han som skapade Bron) på tåget från Göteborg dom skulle upp till STH och göra SVT programmet folktoppen 2006.

Vilka otroligt trevliga människor jag var en tågresenär och dom var kändisar. Shirley Clamp är en fullfjädrad sångerska ta med henne så slipper man alla snorungar både i Idol och Melodifestivalen vi satt vid ett fyra bord på x2000 och jag frågade vad tror ni om framtiden då svarade Hans Rosenfeldt
- Nu för tiden så är man ute om man är över 35år...

Shirley Clamp vilken trevlig människa och så öppen. Sveriges bästa röst utan tvekan!
Citera
2016-09-20, 09:58
Medlem
Arne Bajses avatar
Shirley Clamp är nyseparerad. Hon och fd sambon Daniel Ottosson, 40 var ihop i 14 år, men tydligen hade de flera "pauser" under det förhållandet. Shirley verkar inte vara nån lätt person att leva med, mitt intryck är att hon tar mycket plats, är gapig, vill synas och höras. Hon har lite av Anna Books egenskaper, fast utan offermentaliteten. Både Shirley och Anna Book går lätt upp i vikt. Shirley säger att hon och sambon jobbade hårt i perioder och att de hade svårt att hitta tid för varandra, därav separationen.

http://www.expressen.se/noje/shirley...ar-med-daniel/
Citera
2016-09-22, 14:32
Medlem
_Dante_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Shirley Clamp är nyseparerad. Hon och fd sambon Daniel Ottosson, 40 var ihop i 14 år, men tydligen hade de flera "pauser" under det förhållandet. Shirley verkar inte vara nån lätt person att leva med, mitt intryck är att hon tar mycket plats, är gapig, vill synas och höras. Hon har lite av Anna Books egenskaper, fast utan offermentaliteten. Både Shirley och Anna Book går lätt upp i vikt. Shirley säger att hon och sambon jobbade hårt i perioder och att de hade svårt att hitta tid för varandra, därav separationen.

http://www.expressen.se/noje/shirley...ar-med-daniel/

Hur ser hon ut i kroppen i dag?
Hon var ju ohälsosamt smal ett tag och gjorde reklam för viktväktarna om jag inte minns fel.
Citera
2016-09-23, 00:51
Medlem
Teleslingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _Dante_
Hon var ju ohälsosamt smal ett tag och gjorde reklam för viktväktarna om jag inte minns fel.

Mmm..men hon har också varit ohälsosamt fet...
Citera
2016-11-11, 23:28
Medlem
Teleslingas avatar
Råkade se Dobidoo ikväll. Tyckte hon såg ut att vara lite kåt på Johan Wester. Nöp honom i röven bl a. De skulle iofs bli ett trevligt par.
Citera
2016-11-12, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av _Dante_

Nu verkar det finnas mer av Shirley än nånsin förut. Hon ser ut att väga tresiffrigt.
Citera
2018-01-23, 12:12
Medlem
Zaedrewss avatar
Hon låter allt bitter för att påstå att hon inte bitter. Hon har ändå varit med 7 gånger. Visst förstår man att artister blir bittra när de inte kommer med. En medverkan i Melodifestivalen säkrar årets lön för dom med sålda skivor och sedvanliga schlagerturné under sommaren men förmodligen inte det bästa att klaga för att förbättra sina möjligheter till medverkan nästa år.

Citat:
Shirley Clamp skickade in ett bidrag till Melodifestivalen – men kom inte med.

Nu ifrågasätter hon varför artister som Edward Blom och Robert Gustafsson får sjunga i tävlingen medan hon fick nobben.

– Varför tar man en plats från en fantastisk artist och ger till en kock? säger Shirley Clamp i "Kändispodden"

– De villa ha med Edward Blom i stället för mig. Förstår du vad jag menar? Men why? Då är jag ändå traditionell och tänker, but why? Varför tar man en plats från en fantastisk artist och ger till en kock?

Hon berättar att låten som hon skickade in, skriven av Daniel "The Moniker" Karlsson, var i liknande stil som John Lennon's "Imagine".

– Jag tog inte åt mig när jag inte kom med. Många kanske tänker "
Citat:
Gud vad hon har blivit bitter
"... Jag vill inte låta bitter. Det är bara så här, det kanske inte är just nu för mig att ställa upp där.
Citera
2018-01-23, 13:25
Medlem
Skrik & Paniks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Hon låter allt bitter för att påstå att hon inte bitter. Hon har ändå varit med 7 gånger. Visst förstår man att artister blir bittra när de inte kommer med. En medverkan i Melodifestivalen säkrar årets lön för dom med sålda skivor och sedvanliga schlagerturné under sommaren men förmodligen inte det bästa att klaga för att förbättra sina möjligheter till medverkan nästa år.
Förvisso, men hon har ju rätt. Nu tas det in headhuntade artister (eller ja, det är inga artister) för att delta i en freakshow där etablerade "riktiga" artister får kliva åt sidan.
Det är dags att byta namn på spektaklet för att någon "melodifestival" har det inte varit på några år.
Citera
2018-08-06, 08:53
Medlem
Efter 14 år tillsammans separerade Shirley Clamp med partnern Daniel Ottosson. Tiden efter uppbrottet blev tuff för sångerskan som drabbades av en depression, berättar hon i TV4:s ”Nyhetsmorgon”.
Samtidigt avslöjar hon att det tog lång tid innan hon insåg sanningen –* att de inte mådde bra i förhållandet:*
– Jag tänkte ”nej, jag vill inte säga nåt” säger Shirley.

https://www.expressen.se/noje/shirle...-forhallandet/
Citera
2018-08-06, 09:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Junketer
Efter 14 år tillsammans separerade Shirley Clamp med partnern Daniel Ottosson. Tiden efter uppbrottet blev tuff för sångerskan som drabbades av en depression, berättar hon i TV4:s ”Nyhetsmorgon”.
Samtidigt avslöjar hon att det tog lång tid innan hon insåg sanningen –* att de inte mådde bra i förhållandet:*
– Jag tänkte ”nej, jag vill inte säga nåt” säger Shirley.

https://www.expressen.se/noje/shirle...-forhallandet/

Hur många män runt om i Sverige sitter och drömmer om shirley när dom läser det där?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in