2008-08-29, 16:23
Bannlyst
Försvarar inte TS beteende men inläggen ska väl ändå vara on topic? Om jag skulle utföra din onda plan hade jag gjort som följer:

1. Sett till att ha ett jävligt bra alibi, kanske något med jobbet eller så (beroende på övrig livssituation). Frugan måste kunna kontakta dig via mobil eller direkt på stället utan att fatta misstanke.

2. Varit jävligt långt borta från den egna staden, helst på andra sidan Sverige.

3. Varit 10 000% säker på att den man ska vara otrogen med inte har gemensamma bekanta med sig själv eller sin fru.

4. Valt en större stad (men långt bort) i syfte att smälta in.

5. Varit på hotell utan att lämnna rummet.

6. Haft klara rutiner för att man inte träffar sin partner in crime på allmänplats. Man anländer och lämnar rummet vid olika tidpunkter.

7. Använt kondom! Helst dubbla.

Med andra ord: Inte värt det ur rent praktisk synvinkel heller.
Citera
2008-08-29, 16:36
Medlem
gahhhraws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dealer26
Försvarar inte TS beteende men inläggen ska väl ändå vara on topic? Om jag skulle utföra din onda plan hade jag gjort som följer:

1. Sett till att ha ett jävligt bra alibi, kanske något med jobbet eller så (beroende på övrig livssituation). Frugan måste kunna kontakta dig via mobil eller direkt på stället utan att fatta misstanke.

2. Varit jävligt långt borta från den egna staden, helst på andra sidan Sverige.

3. Varit 10 000% säker på att den man ska vara otrogen med inte har gemensamma bekanta med sig själv eller sin fru.

6. Haft klara rutiner för att man inte träffar sin partner in crime på allmänplats. Man anländer och lämnar rummet vid olika tidpunkter.

Får känslan av att iaf tanken på otrohet har korsat din väg iaf vid ett par tillfällen, eller så är du bara en master på planer i allmänhet
Citera
2008-08-29, 16:40
Medlem
Pavarottis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gahhhraw
Får känslan av att iaf tanken på otrohet har korsat din väg iaf vid ett par tillfällen, eller så är du bara en master på planer i allmänhet

Haha precis vad jag tänkte, McGyver för vänsterprasslare
Citera
2008-08-29, 16:41
Bannlyst
Citat:

Japp, planer har funnits rent allmänt. Dock aldrig gått så långt att jag har verkställt eller ens försökt hitta en medbrottsling.
I övrigt är jag en master på planer generellt.
Citera
2008-08-29, 16:49
Medlem
Jag hade haft skuldkänslor för barnen. Hade Du själv velat att Dina föräldrar hade sex med andra människor under Din uppväxt?
Citera
2008-08-29, 16:49
Medlem
gahhhraws avatar
Citat:
Japp, planer har funnits rent allmänt. Dock aldrig gått så långt att jag har verkställt eller ens försökt hitta en medbrottsling.
I övrigt är jag en master på planer generellt.

Vem har inte planerat?
Fast mina planer sträckte sig till Knullobjekt=Knulla.... Mer utstuderat än så blir det inte för min del, tyvärr.... Fast har heller aldrig gjort slag i saken, och nu är man singel så då kan det kvitta...
Men jag lägger din användare på minnet och skulle jag behöva en plan av ett eller annat slag kontaktar jag dig
Citera
2008-08-29, 16:50
Medlem
gahhhraws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Van Patten
Jag hade haft skuldkänslor för barnen. Hade Du själv velat att Dina föräldrar hade sex med andra människor under Din uppväxt?

Vet att du inte riktade den till mig, men JAPP! det hade jag velat...
Citera
2008-08-29, 16:50
Bannlyst
Citat:
Men jag lägger din användare på minnet och skulle jag behöva en plan av ett eller annat slag kontaktar jag dig

Gör så, du har dessutom lovat mig sprit på FB-träffen i Lund.
Citera
2008-08-29, 16:51
Medlem
gahhhraws avatar
Citat:
Gör så, du har dessutom lovat mig sprit på FB-träffen i Lund.

hehe, sprit ska du få! Tyskt brännvin! Doppel Korn! Allt för att göda tyskhatet.....
Citera
2008-08-30, 00:38
Bannlyst
Citat:

Du har öppnat mina ögon. Detta kräver mer noggrann planering!
Citera
2008-08-30, 00:42
Bannlyst
Ska du ändå vara otrogen så kan du göra det rejält med hela hemma-isängen-gömma-sig-i-garderoben-scenariot.

Då har du någonting att garva om för polarna när det ändå tar slut, för det kommer det att göra.
Citera
2008-08-30, 00:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 1916 Lombard
Du har öppnat mina ögon. Detta kräver mer noggrann planering!

Alla mina punkter är helt seriösa. Du kan kanske nöja dig med en kondom men annars är det inga överdrifter alls.

Tänker dock inte säga lycka till.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in