• 1
  • 2
2008-08-28, 22:31
Bannlyst
Har fått kontakt med en kvinna som delar mitt behov av ett bättre sexliv. Något annat vi har ömsesidigt är att vi båda lever i etablerade relationer med barn osv. Vi har i alla fall bestämt att vi ska träffas, vad som sedan händer återstår att se. Undrar: om vi märker att vi vill gå vidare, i dubbel bemärkelse, vart tar vi vägen? Hotell är det uppenbara svaret. Men finns alternativ för den som tycker att provrum och offentliga toaletter känns lite väl kreativt - i alla fall i början? Annars: vilka hotell? Vandrarhem??!!
Citera
2008-08-28, 22:39
Medlem
lil richs avatar
Varför skulle ni behöva ha sex på vandrarhem? Jag vet inte var du bor men om du bor i sthlm (utgår från där jag bor) finns det väl många hotell att välja på? Om du bor i en mindre stad har jag ingen aning.
Moraliskt sett är det väl kanske inte helt rätt men jag ska inte gå off topic.
Citera
2008-08-28, 22:55
Har någon utav er hyffsat stor bil kan ni ju med lite vilja göka i den. Eller varför inte på huven. Vi får väl hoppas på att det inte blir minusgrader än på ett par veckor så ni kan väl ta er ett par knull under bar himmel?
Bara att åka iväg långt ut i skogen där risken för upptäckt är minimal och om det skulle vara någon som ser er så har denna person ingen aning om vilka ni är ändå.

Men det kanske är lite väl magstarkt just i början på erat "förhållande".
Citera
2008-08-28, 23:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av punksvin
Vi får väl hoppas på att det inte blir minusgrader än på ett par veckor så ni kan väl ta er ett par knull under bar himmel?
Bara att åka iväg långt ut i skogen där risken för upptäckt är minimal och om det skulle vara någon som ser er så har denna person ingen aning om vilka ni är ändå.

Men det kanske är lite väl magstarkt just i början på erat "förhållande".
Nej, det var en utmärkt idé.
Citera
2008-08-28, 23:04
Medlem
En planerad otrohet mot din livskamrat? Vilket kap du är
Citera
2008-08-28, 23:43
Medlem
Petts0ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mekael

haha, Word!
Citera
2008-08-29, 00:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mekael
Det finns inget lättare än att döma människor man inte känner.
Citera
2008-08-29, 00:01
Medlem
Outsides avatar
Varför behöver du förslag när hotell är perfekt?
Citera
2008-08-29, 00:11
Medlem
Kexars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1916 Lombard

Finns inget mer lustigt än folk som ska försvara sig när de beter sig som svin.
Citera
2008-08-29, 09:21
Medlem
Belenuss avatar
Citat:

Man måste i viss utsträckning reducera andra till det man känner till om dem, vilket i ditt fall är en sak: planerandet av otrohet. Givetvis dömer vi då dig - i alla fall fram tills dess att du ger oss eventuellt förmildrande material.
Citera
2008-08-29, 09:24
Bannlyst
Citat:
Har fått kontakt med en kvinna som delar mitt behov av ett bättre sexliv. Något annat vi har ömsesidigt är att vi båda lever i etablerade relationer med barn osv. Vi har i alla fall bestämt att vi ska träffas, vad som sedan händer återstår att se. Undrar: om vi märker att vi vill gå vidare, i dubbel bemärkelse, vart tar vi vägen? Hotell är det uppenbara svaret. Men finns alternativ för den som tycker att provrum och offentliga toaletter känns lite väl kreativt - i alla fall i början? Annars: vilka hotell? Vandrarhem??!!

Pite havsbad kanske?
Citera
2008-08-29, 09:28
Bannlyst
Citat:

Kan du inte berätta vilken bra och fin människa du är så vi vet.
Jag menar, vadå, knulla småfeta medelålders gifta kvinnor bakom ryggen på dina egna barns mor spelar ju ingen roll i sammanhanget. Och att det skulle få konsekvenser som skulle skada både dina barn och dina barns mor psykiskt ifall ditt lilla spratt uppdagades spelar inte heller någon roll, du är ju en så himla fin kille, eller hur? Fan vilken fin och skön snubbe du är, tänk om alla vore så goa och glada kexchokladkillar, vad skoj alla familjer skulle ha, eller hur?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in