2008-11-07, 04:19
Medlem
VicVocs avatar
Nu har jag gett mer eller mindre generösa erbjudanden till samtliga lag som varit aktiva on the block. Tycker ni inte att min generösitet räcker så kan ni ju skicka ett kontringsförslag

Kul att bänka Drury denna matchup. 4 mål varav 3 i PP hittills :/
Citera
2008-11-07, 14:02
Medlem
leg0s avatar
Ännu en trade klar.

Citat:
Receive Petr Sykora, Pit RW from Mouse to Bench
Send Guillaume Latendresse, Mon RW from RW to Mouse
Proposed by Team LEGO , Nov 6, 8:01 PM ET
Accepted by Danger Mouse, Nov 7, 4:41 AM ET
Move will process at approximately Nov 8, 4:41 AM ET, or when all involved players unlock.
Senast redigerad av leg0 2008-11-07 kl. 14:06.
Citera
2008-11-07, 14:07
Medlem
edlunns avatar
Nice, ska bli spännande. Jag är inte riktigt nöjd med vad Sykora har presterat. Halvfransosen har inte storspelat heller men jag ser det som ett wild card då ingen av dom kommer att vara den "ordinarie".
Citera
2008-11-07, 15:57
Medlem
Tack igen för Luongo andra raka nollan hehe
Citera
2008-11-07, 16:34
Medlem
SweTechs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av taags
Tack igen för Luongo andra raka nollan hehe

Haha Jag bryr mig faktiskt inte för jag hade inte spelat honom den här omgången ändå..
Citera
2008-11-07, 16:40
Medlem
Ergnots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ergnot
Rapporteras om att Franzén snart är tillbaka, vilket betyder att jag behöver en center mindre i mitt lag. Alltså: Tkachuk eller Antropov är till salu. Båda har börjat säsongen strålande, osv osv. Alla positioner sökes!
Kanske var lite otydlig men jag vill alltså inte ha en till center. Jag söker alltså alla positioner förutom just center. Behöver inte bara vara Tkachuk eller Antropov vi byter.
Citera
2008-11-07, 19:41
Medlem
leg0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av edlunn
Nice, ska bli spännande. Jag är inte riktigt nöjd med vad Sykora har presterat. Halvfransosen har inte storspelat heller men jag ser det som ett wild card då ingen av dom kommer att vara den "ordinarie".

Klart man ska ta chanser, annars så kommer det ju inte hända nått. Anledningen främst varför jag är intresserad av Sykora trots hans dåliga inledning är att jag är ett stort Penguins fan

Hur som helst, rolig trade imo.
Citera
2008-11-07, 21:08
Medlem
SweTechs avatar
Citat:
SSDB trades Brian Campbell, Chi D to Canadiens
HABS trades Brian Rolston*, NJ LW to Superduperbears

Den traden förstår jag inte alls... ?
Citera
2008-11-07, 21:20
Medlem
steffeGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweTech
Den traden förstår jag inte alls... ?

You'll see.
Citera
2008-11-07, 21:20
Medlem
steffeGs avatar
Jag är så säker på slutspel att jag nu börjar bygga mitt lag runt spelare som defintivt kommer gå dit med sina lag.
Citera
2008-11-07, 21:25
Medlem
SweTechs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av steffeG
Jag är så säker på slutspel att jag nu börjar bygga mitt lag runt spelare som defintivt kommer gå dit med sina lag.

Hahaha ahhhhh...

Jag tänkte faktiskt lite så i min trade av Luongo.. Han är en bra målvakt (oavsett vad NirvanA säger...) men jag tvivlar på att hans stats kommer vara speciellt bra och jag tror inte Canucks når slutspelet...

Turco har börjat kasst men jag skulle bli väldig förvånad ifall inte Dallas tightade till försvaret och tog sig till slutspel..
Citera
2008-11-07, 22:02
Medlem
the head honchos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av steffeG
Som sagt, fantasy slutspelet utspelar sig under regular seasons sista veckor inte under det "riktiga" NHL slutspelet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in