2008-08-28, 19:22
Medlem
Hej, jag lånar en polares konto.

Jag blev medlem för ett antal månader sen, men har aldrig skrivet nått än.
Men nu jag har skulle skriva ett inlägg så kommer denna ruta upp (Balloonatic, du har inte behörighet till den här sidan. Det kan bero på en av flera anledningar:

1. Ditt användarkonto har inte rätt behörigheter för att komma åt den här sidan. Försöker du att redigera någon annans inlägg, komma åt administrativa funktioner eller andra system som kräver särskild behörighet?
2. Om du försöker att posta, kan administratören ha stängt av ditt konto, eller det kan vänta på aktivering.) Men jag kommer ej ihåg om jag aktiverat mitt konto + jag kan inte hitta nån stans att det står om mitt konto är aktiverat eller inte Och i och med att jag aldrig skrivet nått här på forumet så kan det ju inte vara nått av dom andra alternativen. Och om det nu är så att det inte är aktiverat kan jag då på sätt få det aktiverat ändå? Hur isåfall?

Tacksam för hjälp
Citera
2008-08-28, 19:38
Bannlyst
Prova följande:

Logga in på FB -> Kontrollpanelen -> Redigera e-post och lösenord -> Spara ändringar

Logga sedan in på e-postadressen du angav för FB. Då bör du ha fått ett meddelande där det står att du ska klicka på en länk för att aktivera ditt medlemskap. Efter att du har gjort detta så kan du börja att skriva på FB om tre dygn. Du kan börja skriva tidigare om du skickar ett visst SMS. SMS:et kostar 30 kr
Citera
2008-08-28, 19:53
Moderator
WirelessGkit2s avatar
Balloonatic
Awaiting Email Confirmation

Så du har inte aktiverat ditt medlemskap. Gör som medlemslista föreslog. Funkar det inte så hör av dig igen.
Citera
2008-08-28, 20:44
Medlem
Tack:D

Tack så mycke Det verka fungera. Fick upp ett meddelande att mitt konto kommer aktiveras om 3 dygn.

Så tack än en gång för snabba svar. c u aroud
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in