Citat:
Ursprungligen postat av BlueOyster
Jag är tämligen övertygad om att denna grupp du beskriver är minimal i storlek.
En person som träffar någon och förälskar sig i henne/honom men väljer att avstå vidare kontakt tror jag är mycket ovanligt.
I annat fall undviker man att hamna i den typen av situation.
jag har mot min vilja blivit en av dom. Kort efter min separation var det enda jag behövde , det var närhet men efter ett tag så smög bekvämligheten på mig och nu kan jag inte tänka mig något stadigt. Att blir känslomässigt engagerad är något jag inte vill då det får mig att förlora fokus på vad som är viktigt för mig . Förra gången jag förlorade fokus och inte förstod vad som betydde mest, förlorade jag min sambo.
Vll inte gå igenom något sådant igen så därför väljer jag bort flickvän, hur underbart det än är med nån därhemma som är mysig och luktar underbart, är snäll och allt det där. Så förstå mig rätt, är ingen tjejhatare eller nått sånt. Jag älskar dom, hur dom ser ut, hur dom doftar, allt, blir glad av tjejer, men det är inte för mig.
Just nu så tänker jag, Aldrig mer. Man blir bara sårad och det blir aldrig rätt. Hur man än vrider och vänder sig så har man röven bakåt. Jag väljer bort komplikationer i mitt liv, detär nog det jag gör..