2008-08-27, 10:23
Medlem
Moffins avatar
Ja hej på er.

I min hylla har jag en av de gamla date-parfymerna. De som är större och "platta". Den jag har har gul kork och heter "Lina" och den luktar gudomligt gott, men den är snart slut

Är det någon som känner igen doften och kan säga mig om det finns någon annan parfym som luktar liknande? För jag tror knappast den finns kvar i sortimentet.
Citera
2008-08-27, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moffin
Ja hej på er.

I min hylla har jag en av de gamla date-parfymerna. De som är större och "platta". Den jag har har gul kork och heter "Lina" och den luktar gudomligt gott, men den är snart slut

Är det någon som känner igen doften och kan säga mig om det finns någon annan parfym som luktar liknande? För jag tror knappast den finns kvar i sortimentet.
Haha klassisk parfym! Minns hur min syster samlade på dessa... hade inte Robyn en egen?
Minns dessvärre inte var någonstans du kan köpa! :/
Citera
2008-08-27, 20:45
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halvspecial
Haha klassisk parfym! Minns hur min syster samlade på dessa... hade inte Robyn en egen?
Minns dessvärre inte var någonstans du kan köpa! :/

Jodå, Robyn hade en egen vilken även den rullstolsbundna flickan i Fucking Åmål ger till den brunhåriga lesbiska tjejen i födelsedagspresent.

Dessvärre tror jag inte att dessa dofter går att tillgå längre med tanke på att nittiotalet är över sedan snart nio år sedan.
Citera
2008-08-28, 01:00
Medlem
Moffins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rakii
med tanke på att nittiotalet är över sedan snart nio år sedan.

Nej det går jag fan inte med på.
Citera
2008-08-28, 19:46
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moffin
Nej det går jag fan inte med på.

Hursomhelst lär dofterna vara utdöda vid detta laget redan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in