• 1
  • 2
2008-08-26, 17:04
Medlem
Jag måste ta pissprov och blodprov för droger och alkohol för att få ta körkort. Är det nån som vet om de syns på dom proverna om jag kör tillväxt (Nordic tropin) Proverna jag tar heter ASAT, ALAT, GT, CDT
Citera
2008-08-26, 17:11
Medlem
Snehls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MAG1
Jag måste ta pissprov och blodprov för droger och alkohol för att få ta körkort. Är det nån som vet om de syns på dom proverna om jag kör tillväxt (Nordic tropin) Proverna jag tar heter ASAT, ALAT, GT, CDT

Menar du tillväxthormoner? Tyvvär känner jag inte till allt för mycket inom det. Men vet så i alla fall att tillväxthormoner (HGH) går ur kroppen på mindre än 60min så. Om det är hgh du menar.
Citera
2008-08-26, 17:19
Bannlyst
känns som att du svarar lite på din egen fråga, eftersom du säger att dom kollar efter droger+alkohol så är d det dom letar efter och ej dopingprepp. Sen vet jag dock ej om hgh påverkar levervärden eller hur det blir med den ökade fettförbränningen om du har skit i fettvävnaderna.
Citera
2008-08-26, 17:27
Medlem
[quote=Snehl]Menar du tillväxthormoner? Tyvvär känner jag inte till allt för mycket inom det. Men vet så i alla fall att tillväxthormoner (HGH) går ur kroppen på mindre än 60min så. Om det är hgh du menar.[/

Ja, ja menar tillväxthormon, Norditropin heter det
Citera
2008-08-26, 17:50
Medlem
inz@nes avatar
Tillväxthormoner syns inte på dopingtest.

Mvh
Citera
2008-08-26, 18:43
Medlem
Alladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inz@ne
Tillväxthormoner syns inte på dopingtest.

Mvh

Om det inte är WADAS högst avancerade test då... numera kan dom spåra i upp till 60 eller om det var 80dagar. Sen Athen OS.
Citera
2022-07-06, 11:55
Medlem
Bump på denna, någon som vet hur det är 2022?
Syns HGH på ett urinprov där man testas för AAS?
Citera
2022-07-06, 15:50
Medlem
s44ms avatar
Nej HGH syns inte på proverna du ska ta! Du kan va lugn vännen !
Citera
2022-07-08, 10:40
Medlem
George1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bomben79
HGH syns INTE på varken piss eller blodprov, finns vissa tester som kan spåra HGH men dessa tester kostar SJUKT mycket och förekommer endast för tävlande atleter på elit nivå så du behöver ej va orolig!
Citera
2022-07-08, 11:09
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bomben79

Citat:
Ursprungligen postat av s44m
Nej HGH syns inte på proverna du ska ta! Du kan va lugn vännen !

Citat:
Ursprungligen postat av George1
HGH syns INTE på varken piss eller blodprov, finns vissa tester som kan spåra HGH men dessa tester kostar SJUKT mycket och förekommer endast för tävlande atleter på elit nivå så du behöver ej va orolig!

Detta förutsätter att det är äkta tillväxthormon och ingenting annat.
Citera
2022-07-08, 11:21
Medlem
George1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Detta förutsätter att det är äkta tillväxthormon och ingenting annat.
JA, ämnet handlar om tillväxthormon och hur länge det syns, givetvis är det andra utgångar om det inte är tillväxthormon.

Som att fråga, blir jag hög av att röka marijuana?
Svaret är ja förutsatt att det är Marijuana du röker.. Fattar inte riktigt poängen med din post men vi låter det va då ts troligen fått svaret hen söker.
Citera
2022-07-08, 15:08
Medlem
Predator123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av George1
JA, ämnet handlar om tillväxthormon och hur länge det syns, givetvis är det andra utgångar om det inte är tillväxthormon.

Som att fråga, blir jag hög av att röka marijuana?
Svaret är ja förutsatt att det är Marijuana du röker.. Fattar inte riktigt poängen med din post men vi låter det va då ts troligen fått svaret hen söker.

Rätta mig gärna om jag har fel, men tror trottwell syftar på att kvalitén på HGH ofta kan vara sisådär, och antyder att risken finns att det kan vara fejk och egentligen vara någon annan, billigare substans som skulle ge utslag på ett test.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in