• 5
  • 6
2008-08-26, 15:24
Medlem
Liten updatering om läget:

Karln ringde imorse, eller ja klockan var väl närmare halv 12, och bad om ursäkt för sitt beteende igår. Något på jobbet hade tydligen strulat till sig ordentligt, men nu var det löst och han ville bjuda på lunch för att gottgöra för igår

Vi hade sjukt trevligt,samtalsämnena tog aldrig slut och det fanns inga spår av hans dåliga humör. Lunchen avslutades med en tripp till museét och utbildning av totalt ovetande bartender om sveriges vilda djur. Tur att jag kan multi-taska och gå på dejt samtidigt som jag tentapluggar
Innan vi skiljdes åt fick jag en såndär lååång kram och herregud va gott grabben luktade!!

Så till alla er som påstått att han har tyckt att jag är ful: SUG!!!
Citera
2008-08-26, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silvercoin
Liten updatering om läget:

Karln ringde imorse, eller ja klockan var väl närmare halv 12, och bad om ursäkt för sitt beteende igår. Något på jobbet hade tydligen strulat till sig ordentligt, men nu var det löst och han ville bjuda på lunch för att gottgöra för igår

Vi hade sjukt trevligt,samtalsämnena tog aldrig slut och det fanns inga spår av hans dåliga humör. Lunchen avslutades med en tripp till museét och utbildning av totalt ovetande bartender om sveriges vilda djur. Tur att jag kan multi-taska och gå på dejt samtidigt som jag tentapluggar
Innan vi skiljdes åt fick jag en såndär lååång kram och herregud va gott grabben luktade!!

Så till alla er som påstått att han har tyckt att jag är ful: SUG!!!

Haha, kul att det funkade bra för dig i slutändan.
Citera
2008-08-26, 21:33
Bannlyst
Aha fan jag som tänkt att erbjuda mig själv om det sket sig, men men ;D lycka till
Citera
2008-08-27, 14:50
Medlem
Kul att det ordnade sig för dig, tänkte faktiskt fråga varför ingen har spekulerat huruvida bartenderns kompis kanske var praktsvinet i detta läge, finns många som tränger sig på i sådana lägen.

Aja ha det så kul TS
Citera
2008-08-27, 19:03
Medlem
Ses i "bästa sätt att hantera en kärlekssorg?" om ett halvår!
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in