2008-08-26, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KaworuKun
Verkar nästan som att han försökte "fixa" dig till sin polare, att gå och shoppa kanske var ett sätt för polaren att säga "nej, hon var inget för mig".

Sluta nu ni förstör ju hela min självbild
Citera
2008-08-26, 00:21
Medlem
ensånTyrjaghars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silvercoin
Alternativ 2 lät bäst.. Psykovarning på att fråga vad han vill efter att ha setts i 45 min!

Jamen va fan det var ju enligt dej han som ville träffa dej, det är ju rimligt då att fråga vad han vill.
Citera
2008-08-26, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ensånTyrjaghar
Jamen va fan det var ju enligt dej han som ville träffa dej, det är ju rimligt då att fråga vad han vill.

Jo de va han som ville ses. Men jag kan iaf inte bestämma vad jag vill med en person efter att ha träffat den i 45 min å knappt bytt två ord under den tiden.
Bestämmer du dig redan på förhand för vad du vill ha ut av en person du träffar?
Citera
2008-08-26, 00:38
Medlem
Poisonbays avatar
Citat:
Jo jag tolkade det också som att han var intresserad. Men tji fick jag

Nu har jag gått och blivit riktigt anti så om han vill mig något får han höra av sig. I annat fall va hans polare inte fy skam heller

Det kommer fler. varför välja någon dumbom när där finns betydligt trevligare människor.
Citera
2008-08-26, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Poisonbay
Det kommer fler. varför välja någon dumbom när där finns betydligt trevligare människor.

För jag hade väl nåt litet hopp om att han inte va gjord av bajs..
Men nu har jag fått de bevisat för mig så det är bara att spana vidare
Citera
2008-08-26, 01:01
Medlem
ensånTyrjaghars avatar
Citat:
Jo de va han som ville ses. Men jag kan iaf inte bestämma vad jag vill med en person efter att ha träffat den i 45 min å knappt bytt två ord under den tiden.
Bestämmer du dig redan på förhand för vad du vill ha ut av en person du träffar?

Jag fattar inte, du är ju intresserad!
Citat:
Karln är för snygg för att bara avfärda sådär om det finns möjlighet att träffa han flera gånger
Som svar på din fråga, om jag är intresserad av någon så tar jag det så långt det går, men om jag på vägen känner att det inte stämmer så låter jag det rinna ut i sanden. Jag skulle t ex inte ge henne en lång kram som du tydligen fick andra gången ni sågs.
När jag tänker efter är jag inte helt säker på att jag fattat din fråga rätt.
Dessutom det spelar väl ingen roll om du är osäker nu, han sms:a tre gånger och sen när du dyker upp verkar/spelar han ointresserad. Enligt din uppfattning då. Så därför - fråga vad han vill!
Citera
2008-08-26, 01:03
Medlem
MrMalms avatar
erm... hur kan du komma fram till hur han är genom att lyssna på ett gäng människor som aldrig träffat honom och endast har en vag ensidig beskrivning av peronen? om du hade hopp (vill att det ska bli nått) prova då! om du nu inte vill visa dig som "efterhängsen" eller bevisa några konstiga sterotyer om kvinnor och badboys så låt vänta ett tag och se om han hör av sig gör han inte det så ta kontakt själv och fråga om ni kan träffas på något avspännt ställe, fan det är ju inte så att du säljer din själ för att du ber om ett möte?
Citera
2008-08-26, 01:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ensånTyrjaghar
Jag fattar inte, du är ju intresserad!

Jo jag är intresserad men jag vet inte vilket fack han skulle stoppas in i: blivande vän, ONS, kk eller någon att gosa med i vinter..
Och som saker och ting ser ut nu så kommer jag inte få reda på det heller
Citera
2008-08-26, 01:51
Medlem
Du verkar ju vara helt snurrig i huvudet och inte intresserad av någon egentligen. "Hans kompis var också fin, hans kompis kompis kusin var också bra, ska ja ta han, eller kanske hans pappas jobbekompis?" Du bör kanske sova på saken och inse att du inte är speciellt intresserad av någon.
Citera
2008-08-26, 02:10
Medlem
ensånTyrjaghars avatar
Citat:
Jo jag är intresserad men jag vet inte vilket fack han skulle stoppas in i: blivande vän, ONS, kk eller någon att gosa med i vinter..

Jo jag är säker du får reda på vad han vill om du frågar honom. Sen vad du själv vill lär du upptäcka efter hand.
Citera
2008-08-26, 10:17
Medlem
Belenuss avatar
Min gissning är att han i nyktert tillstånd och dagsljus fann dig för oattraktiv.
Citera
2008-08-26, 10:19
Medlem
Belenuss avatar
Citat:

Vad sägs om "för snygg för att utbyta kroppsvätskor med dig"-facket?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in