2023-06-21, 07:50
Medlem
Deras jeans som nu kostar 200:- är minst lika bra som Replay för 2000:-
Jag köper inget annat nu för tiden, de är riktigt bra ! och så skönt att när de slits så köper man bara nya. 5 par åt gången.
Kalsongerna är bättre än Björn Borg. Sitter fantastiskt jäkla bra!

Träningskläderna är också väldigt bra! Däremot t-shirts och liknande har mkt mer att önska men ändå bättre än HM
Citera
2023-06-21, 21:51
Medlem
fuzzpedals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minkapten
Deras jeans som nu kostar 200:- är minst lika bra som Replay för 2000:-
Jag köper inget annat nu för tiden, de är riktigt bra ! och så skönt att när de slits så köper man bara nya. 5 par åt gången.
Kalsongerna är bättre än Björn Borg. Sitter fantastiskt jäkla bra!

Träningskläderna är också väldigt bra! Däremot t-shirts och liknande har mkt mer att önska men ändå bättre än HM
Inte så konstigt eftersom Replay och många dylika märken låter tillverka jeans som på sin höjd är värda 200 spänn.

Testade deras bambu-kalsonger och de är för sitt pris helt okej. De hade gärna fått sträcka sig längre ned över låren och smita åt lite bättre just där, men de håller ändå paketet på plats vid diverse aktiviteter så de får ett godkänt i min bok.
Citera
2024-01-10, 00:12
Medlem
Lala.s avatar
Jag läste precis detta och blev väldigt besviken https://www.expressen.se/nyheter/de-...7-bor-i-skjul/
Citera
2024-01-25, 15:41
Medlem
3Godisars avatar
aldrig köpt kläder där men kanske skulle börja... sjukt billiga basic kläder.
Citera
2024-02-05, 18:28
Medlem
fetto5514s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Jag läste precis detta och blev väldigt besviken https://www.expressen.se/nyheter/de-...7-bor-i-skjul/

Inte särskilt viktig information att få ut när det ligger bakom en betalvägg. Osmakligt..
Citera
2024-02-08, 00:45
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fetto5514
Inte särskilt viktig information att få ut när det ligger bakom en betalvägg. Osmakligt..

Vad är osmakligt?
Citera
2024-02-13, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 3Godisar
aldrig köpt kläder där men kanske skulle börja... sjukt billiga basic kläder.

Sjukt billiga och framförallt hållbara! Bra kvalitet för sjukt lite pengar
Citera
2025-06-17, 12:56
Medlem
Helt otroligt långa köer varje gång och oavsett butik. Jag har vänt i dörren 4 ggr i rad. Undrar om det är medvetet för att hålla nere kostnader eller om dom har Sveriges sämsta kassasystem.
Citera
2025-06-18, 10:56
Medlem
Bra basic kläder.
Citera
2025-06-20, 12:43
Medlem
Q-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BouleAndBeer
Helt otroligt långa köer varje gång och oavsett butik. Jag har vänt i dörren 4 ggr i rad. Undrar om det är medvetet för att hålla nere kostnader eller om dom har Sveriges sämsta kassasystem.

Det är väl för att det är så sjukt mycket billigare än alla andra affärer när det kommer till kläder. Svenska folket är samtidigt väldigt fattiga just nu, därför är det långa köer på lager 157. Vet ej om ett kassasystem kan vara dåligt, det är väl i så fall personalen som är slöa. Eller att de har typ 1 kassa bara, men det tror jag inte.
Citera
2025-06-23, 15:13
Medlem
För jävla dålig passform/storlekar på kläderna. Allt sitter helkonstigt.
Citera
2025-06-23, 16:17
Medlem
godboys avatar
Man kan hitta rätt mycket bra grejer på lager 157. De är inte sämre än Zara, HM, Kappahl i alla fall. Det som är sugit i deras butiker är dock ordningen, ser typ ut som en marknad i Marrakech. Sen kan kön till kassan vara lång. Men ett tips är att åka dit på vardagar då är det färre kunder. Men deras expediering är extremt långsam.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in