• 1
  • 2
2008-08-25, 19:04
Medlem
Tomorrow Knowss avatar
Hej Flashback

Som rubriken lyder handlar diskussionen om lager 157.

Jag hade tänkt åka till en viss nyöppnad butik i helgen, men efter att ha fått uppfattningen om att kläderna de säljer har för mycket fokus på "mode" så vet jag inte.

Inte för att jag går i jeans som slutar vid naveln eller liknande men mode är jävla överskattat och jag trivs bäst med enkla plagg, speciellt de som håller för att användas och man får kvalité för pengarna.

Så jag behöver Er hjälp? Vad tycker ni om lager 157s sortiment? Hur är deras käder rent generellt? era svar kan avgöra om det blir en helg på vägen eller ej.

Tack för alla svar!
Citera
2008-08-25, 19:38
Medlem
Tycker att lager 157 har ett bra och brett sortiment. Det är klart att det fokuseras lite efter det aktuella modet, men inte mer än vad det gör i andra butiker. Rekommenderas

Var har de öppnat nytt förresten? Brukar ju handla på originalet vid 157:an
Citera
2008-08-25, 21:42
Medlem
despots avatar
Tycker att det fanns lite allt möjligt, som vilken butik somhelst. Inget speciell inriktning jag märkte av iaf.. men tyckte det inte fanns så mycket bra storlekar, utan mest XXL o sånt
Citera
2008-08-25, 22:28
Medlem
Om du tycker att mode är överskattat så borde väll det faktum att de kläder som butiken har är dagens mode vara oviktigt?
Citera
2008-08-25, 22:37
Medlem
Inte för att va sån men om du tycker mode e så överskattat e de inte lite fel forum du sökt dig till då? Eller har ja fel?
Citera
2008-08-25, 22:42
Medlem
despots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _o0o_
Inte för att va sån men om du tycker mode e så överskattat e de inte lite fel forum du sökt dig till då? Eller har ja fel?

Du har nog fel, detta forum är avsett för kläder, och oavsett om man e modeintresserad eller inte så är det hit man kommer när det gäller klädfrågor..
Citera
2008-08-25, 23:14
Medlem
En grej jag undrar om 157: är alla kläder där sådant som den vanliga handeln inte lyckats sälja för att det var opopulärt?
Citera
2008-08-26, 13:39
Medlem
Tomorrow Knowss avatar
Citat:
Om du tycker att mode är överskattat så borde väll det faktum att de kläder som butiken har är dagens mode vara oviktigt?

Bra fråga, jag var lite luddig på den punkten.

Jag ogillar kläder som ska vara trendiga, jag gillar kläder som är enkla utan krimskrams osv.

Citat:

Det här är det enda forumet när det kommer till kläder.
Citera
2008-08-26, 13:50
Medlem
StupidClowns avatar
lager 157 är vädligt överskattat. Har man tur hittar man 1 plagg man vill ha. Visst priserna är bra men det syns allt för väl på allting att det är skit som inte gått och sälja någon annanstans. Iaf är det så på killfronten.

Ingen aning om var du bor nu men kan tipsa om ett liknande ställe som faktiskt är bra. Kosta Outlet. www.kostaoutlet.se mycket större än lager, samma bra priser, men med vettiga kläder i princip rakt genom. det ligger ju dessvärre åt andra hållet (hemifrån mig räknat ) så åker du från götet eller liknande blir det kanske lite långt.
Citera
2008-08-26, 13:58
Medlem
Tjo!

Jag tycker du skall ge det ett försök!
Jag har bara positiva erfarenheter från mina besök hos lager 157...

var där för ca två månader sedan, fick med mig:
2 par jeans - Inga märkesjeans, men jäkligt shyssta!
2 hood tröjjor med huva - frank dandy o replay
2 omärkta linnen
2 t-shirt av märket pour

allt det för ca 1300 kr
Mycket bättre än så blir det inte?!?

Allt är helt än och funkar finfint! Vad det gäller storlekar så är har jag "vanlig" figur och använder oftast M/L på plaggen!

Lycka till me inköpen!
Citera
2008-08-26, 14:05
Medlem
Lager 157 har alla sorters kläder. Inget speciellt mode där inte, mest bra kvalité och dyra kläder till bra priser
Citera
2008-08-26, 14:15
Medlem
Martinsons avatar
Är det inte lite WT-varning på dessa typer av affärer?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in