2023-04-30, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Parongatan
Hur gick Stina bort?

Jag kan bekräfta. Hon blev sjuk. Hon har INTE tagit bort sig. Hon var mycket omtyckt i ”branschen”. Hon åt varken mediciner eller drycker. Hon hade en jäkla pondus/ingen man satt sig på. Sluta med era konspirationsteorier/bad mouthing så fort en offentlig människa går bort.
Citera
2023-04-30, 12:35
Medlem
CalzoneItalias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rolfirullan
Jag kan bekräfta. Hon blev sjuk. Hon har INTE tagit bort sig. Hon var mycket omtyckt i ”branschen”. Hon åt varken mediciner eller drycker. Hon hade en jäkla pondus/ingen man satt sig på. Sluta med era konspirationsteorier/bad mouthing så fort en offentlig människa går bort.

Men så blir det när en känd människa gått bort och ingen förklaring till varför hon gått bort hon var ju dessutom inte lastgammal. Då kommer spekulationerna som ett brev på posten.
Citera
2023-04-30, 12:49
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kryptonitmannen
Hon hade inte ett typiskt svenskt utseende, det var mer åt det finnska och ryska hållet.
Ser ut lite halvmongolid sådär.
Ganska säker finnars utseende har behandlats i en egen tråd här på flashback också.

Livo niskanen:
https://www.google.com/search?q=iivo...h=619&dpr=1.36

jari isomätsä:
https://www.google.com/search?q=jari...nt=firefox-b-d

Stina reutelin:
https://www.google.com/search?q=stin...nt=firefox-b-d

Mongolid? Halvmongol menar du kanske?

Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
Tror det var tvärtom hon hade inte vaccinerat sig. Det är dom som dör i förtid

Fel. Skynda nu iväg och ta sjunde hugget. Pappskalle.
Citera
2023-04-30, 13:24
Medlem
Persimååns avatar
En tragedi att hon inte längre finns. För mig är Stina orginalbeck, likt Peter Haber och Persbrant. Det är väldigt stort enligt mig.

Vet ni varför hon försvann från Beck? Dog hennes karaktär? jag minns inte.
Citera
2023-04-30, 13:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HermanSerman
Jag saknade henne även i "rutan" det senaste 10-15 åren, berodde sannolikt lite på det Rautelin själv dryftade och satte fingret på i någon intervju; ålders diskriminering. Svensk film och tv har de sista 20 åren varit urusla på att ta hand om kvinnor över 40 i sina produktioner, till skillnad mot många andra europeiska länder (och givetvis USA). Skamligt.

Kul att fler håller med om att hon var en av våra största skådespelare genom alla tider.

Fan 59 är ingenting, alldeles för ung
Detta dödsfall har tagit riktigt hårt på mig.
Citera
2023-04-30, 13:50
Medlem
CalzoneItalias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Persimåån
En tragedi att hon inte längre finns. För mig är Stina orginalbeck, likt Peter Haber och Persbrant. Det är väldigt stort enligt mig.

Vet ni varför hon försvann från Beck? Dog hennes karaktär? jag minns inte.

Hon var tvungen att vara kapten för Freja
Citera
2023-04-30, 14:03
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
Hon var tvungen att vara kapten för Freja

Nej, hon fortsatte med Beck samtidigt och längre än så.
Citera
2023-04-30, 14:21
Medlem
CalzoneItalias avatar
Jag såg på en Beck-film att Stina hade stora röda märken på sidan av nacken . Kan det ha varit en del av sjukdomen?
Citera
2023-04-30, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Persimåån
En tragedi att hon inte längre finns.

På vilket sätt är det en tragedi för oss som inte ens utväxlat två ord med henne?
Dessutom har hon inte gjort något av betydelse de senaste typ 15 åren.

Däremot är det säkert en stor tragedi för hennes 16 åriga son.
Citera
2023-04-30, 15:17
Hon kommer vara med I kvällens Beck-film.
Citera
2023-04-30, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mangelina
Skulle översätta det till "oj, oj-begravning". Hon ville inte ha medömkan tydligen. Bli tyckt synd om. Därför har hon väl inte velat berätta heller, om det nu var cancer hon hade.

Inte helt ovanligt det där - att inte vilja berätta. Ofta sjukt jobbigt att ta hand om ledsna människor också utöver det psykiskt jobbiga med att vara dödligt sjuk

Tack för förklaringen.
Citera
2023-04-30, 15:30
Moderator
Parongatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rolfirullan

Jag ställde en enkel fråga: Hur gick Stina bort?

Antingen svarar man. Eller så låter man bli. Mycket enkelt. Svårare än så är det inte.

Du får skälla på någon annan.

PS. Jag vill lägga till att jag givetvis beklagar sorgen och att även jag hört att Sofia enbart har gott rykte i branschen. Och att hon var mycket omtyckt i alla läger.

Dock är Flashback ett skvallerforum där det finns alla typer av människor som skriver inlägg. Vissa är bottenusla, andra betydligt bättre. Efter ett tag härinne, så lär man sig att skilja normala och vettiga människor mot de individer som inte har alla gurkor i växthuset.

Beklagar igen.
Senast redigerad av Parongatan 2023-04-30 kl. 15:42.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in