2023-04-29, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qaaq
Har åldrats rätt mycket sen man såg henne sist i nån film. http://www.svenskdam.se/noje/beck-st...-59-ar/9554061

Oj, nu vet jag inte om jag sett hade sedan Beck, men hon hade verkligen åldrats.
Citera
2023-04-29, 15:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hor-Ulla
Haha så bara för att jag inte svarar dig på en gång så tror du jag blev tyst? Du vet vissa har ju ett liv utanför Flashback

Ditt senaste babbel där du tydligen har följt hennes karriär sedan 1986 besvarar inte min fråga. Vilken roll inom teater eller film har hon visat att hon är "en av dom största" enligt dig ?

Snarare du som är pinsam som inte känner till några av hennes roller och vill att jag ska berätta för dig.

Alla härinne håller med om att hon var en av våra största skådisar.
Citera
2023-04-29, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
Om det hade varit cancer hade man skrivit det. Rubriken hade varit: Stina Rautelin har avlidit efter en tids kämpande med cancer. Och dör man i cancer då dör man på ett Hospis

Alla som dör av cancer dör inte på hospice.
Citera
2023-04-29, 15:41
Medlem
Helt sjukt att se hur ni snackar ner ett svenskt kulturarv, en av det största har lämnat oss u all världens hast, vila i frid
Citera
2023-04-29, 15:43
Medlem
Hor-Ullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukpasta
Snarare du som är pinsam som inte känner till några av hennes roller och vill att jag ska berätta för dig.

Du som följt hennes arbete sedan 1986, kan du nämna vilka roller som gör att du tycker hon är "en av dom största"?
Citera
2023-04-29, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kukpasta

Alla håller inte med. Jag tycker att hon var en ganska medioker skådespelerska. Att hon har varit med i några Beck-filmer och Rederiet är knappast någon bedrift. Men synd att hon gick bort i den unga åldern. RIP.
Citera
2023-04-29, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Inte säkert att de skrivit det direkt, men ofta framkommer det att det fanns en sjukdom med i bilden om det varit så.
Hon dog i cancer. Varför spekulera?
Citera
2023-04-29, 16:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tsiisus
Hon dog i cancer. Varför spekulera?

Hur vet du det?
Citera
2023-04-29, 16:14
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AussieRedMan
Olycka då?
Hon har åldrats ngt enormt senaste åren, tyder på addictive, troligen alkohol ev i kombination med piller. Så kan mycket väl vara hjärtstopp med för mycket substanser i kroppen

Visa bilder på det enorma åldrandet då.
Citera
2023-04-29, 16:28
Medlem
Har ni Beck som enda referens? Hon har väl åldrats högst normalt för att ha närmat sig sextio. Såg henne på Folkungagatan för tre fyra år sen. Inte särskilt åldrad då och den där bilden från svensk damtidning ni länkar till ser högst normal ut.
Citera
2023-04-29, 16:30
Verkar va överraskande död

– Jeg er i sjokk. Det var en nær og kjær kollega. En fantastisk dyktig skuespillerinne. Jeg synes dette er et stort tap, sier «Beck»-kollega Peter Haber til

https://www.vg.no/rampelys/i/4oXAq6/...lin-59-er-doed

jag har inga tankar om vare sig självmord, cancer eller hjärtinfarkt
Citera
2023-04-29, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frankenstein1
Jag har också reagerat på detta.

Bor med en familj med helt annat efternamn (man, kvinna + son 24 år) Karlsson sedan 2020-02.

Vem är pappan till pojken då?

Är I.K. pappan med ny familj???

OM det inte är pappan med ny familj så varför bodde han med "främmande"/släkt, om inte med mamman ?

Var Stina sjuk redan då kanske, drygt 3 år och pga sjukdom inte orkade ta hand om sonen?

Har varit med om tre olika fall under mitt vuxna liv där en ensamstående förälder fått diagnos spridd cancer alt ALS.
I samtliga fall har det minderåriga barnet familjehemsplacerats hos en vänfamilj innan dess att föräldern gått bort.
Det kan alltså vara så att sonen fick ett hem i tid tid som han redan var trygg med före sin mammas bortgång. Låter klokt. Det gör också att barnet får andrum från sjukdom, smärtor, illamående och ångest....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in