Tjenare, har lyckats skaffa mej en massa trevliga virus som segar ner allting å trögar ner burken min. Det kommer fram massvis med okända rutor där det står att min dator är smittad och grejjer. Min bakgrundsbild syns inte för att nån jävla grejj är i vägen där det står "Your privacy is in danger". Det har installerats nått konstigt "Antivirus" program också som spammar mej med varningsmeddelanden hela tiden. Jag kan inte öppna Task Manager för att det står "Task Manager has been disabled by your administrator", jag är ju förfan admn! Min startmeny har ändrats också så jag kan inte gå in på Kontrollpanelen, Den Här Datorn osv...
Jag använder Kaspersky och söker igenom datorn och jag hittar massor med virus, men Kaspersky kan inte ta bort dem. Använder ochså Panda, men det hittar ingenting.
SÅ! Vad fan ska jag göra? Vet ni om jag kan installera nått programm eller så för att få bort skiten?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!