2008-08-24, 17:25
Bannlyst
Finns det en chans att ha några trådar om dom större matskolorna klistrade?

Asiatisk Mat
Syd Europeisk Mat
Grillning och kött

kanske?
Citera
2008-08-24, 17:27
Medlem
Snövits avatar
Jag är inte så förtjust i att ha massa klistrade trådar i ett forum. Mitt förslag är istället att man sätter ihop en tråd med länkar till alla dessa trådar och klistrar den. Nu är jag inte mod här så det är bara en reflektion som debattör.
Citera
2008-08-24, 17:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Snövit
Jag är inte så förtjust i att ha massa klistrade trådar i ett forum. Mitt förslag är istället att man sätter ihop en tråd med länkar till alla dessa trådar och klistrar den. Nu är jag inte mod här så det är bara en reflektion som debattör.

Ja, självklart behöver det ju inte vara klistrade men ha lite större trådar som handlar om just det. Som det är nu så frågar nån om hur man gör en bra bolongese för att sen i nästa tråd står det om alfredo..
Citera
2008-08-24, 17:43
Medlem
Snövits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive
Ja, självklart behöver det ju inte vara klistrade men ha lite större trådar som handlar om just det. Som det är nu så frågar nån om hur man gör en bra bolongese för att sen i nästa tråd står det om alfredo..

Ahh då förstår jag hur du tänker. Egentligen ska man då leta upp dessa trådar och sammanfoga några st så att man får en start och sen döpa om den till den stora tråden om blablabla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in