2009-06-08, 19:00
Medlem
Malmeheds avatar
Illa

Lånade en spikmatta av en vän, och kunde max ligga 40 sekunder sen började jag må så dåligt vart yr och svettig, en obehaglig känsla helt enkelt. Ska det vara så i början för de låter onekligen som att det är en kanonprodukt?
Citera
2009-06-10, 21:55
Medlem
bravehs avatar
vill vet om någon blivit besviken och inte längre använder sin matta? 600 kr är ändå en del pengar.

Och sen vill jag vet om någon använt sig av både shakti och rysk och kan säga vilken som är bäst?
Citera
2009-06-10, 21:57
Medlem
Låter ju bra men funkar det verkligen,pröva med hypnos istället!!
Citera
2009-06-11, 00:46
Medlem
Ballooos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av braveh
vill vet om någon blivit besviken och inte längre använder sin matta? 600 kr är ändå en del pengar.

Och sen vill jag vet om någon använt sig av både shakti och rysk och kan säga vilken som är bäst?

Skillnaden är att i den ryska mattan är det en inbyggd luftmadrass, som man kan blåsa upp efter eget önskemål.

Använder den ryska och tycker den är mycket bra speciellt om man har problem med övre ryggen och nacken, formar sig mycket bra efter ryggen.
Citera
2009-06-11, 23:33
Medlem
han solos avatar
Läste någonstans att självaste Kenny Jönsson skaffat sig en spikmatta, han hade även en polare som haft problem med torr hy eller något liknande. Enligt Kenny så hade problemen för hans vän försvunnit.
Jag har själv jävligt torr hud ibland, speciellt efter långa bad/dusch. Någon som har vetskap om det kan hjälpa?
Citera
2009-06-11, 23:47
Medlem
sephines avatar
http://www.clasohlson.se/Product/Pro...x?id=100789820

Den här har jag hittills bara fått krämpor av.
Legat på den?, -nej lastat kubik efter kubik med kartonger innehållande just denna fluga.

Jag tror på den som produkt, kommer att skaffa en själv så småningom.
De som har fingrar med i importen och försäljningen av denna produkt lär i vart fall få endorfiner av att kolla in sina konton.
Citera
2009-06-12, 17:08
Medlem
Biatchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmehed
Lånade en spikmatta av en vän, och kunde max ligga 40 sekunder sen började jag må så dåligt vart yr och svettig, en obehaglig känsla helt enkelt. Ska det vara så i början för de låter onekligen som att det är en kanonprodukt?

Det är normalt. Det är kroppen som släpper ut endorfiner eller hur det stavas.
Fösta gången jag lade mig på min matta så höll jag på och dö dom 2-3 första minuterna. Hjärtklappning, det gjorde djävulsk ont, illamående, men strax efter så kom en varm känsla i kroppen. Tänk dig att du sjunker ner i ett riktigt hett & gôtt bad.. Så känns det efter dom värsta minuterna.
Citera
2009-06-12, 18:20
Medlem
Efter att ha plågats med denna matta de första gångerna nu så tycker jag det är extremt avkopplande nu, känns mycket bra i hela kroppen och har man som jag sömnproblem så somnar man skönt efter en session med mattan.

Ligger ni bara på ryggen? Min mor sa någonting om att man kunde ligga på mage, sidan och röven också för effekt.. Har inte provat det själv ännu.
Citera
2009-06-14, 20:23
Medlem
SPIKMATTOR ÄR INTE MUMBO JUMBO. Folk som simulerar idéer i sina
huvuden utan att först pröva dem i verkligheten är MUMBO JUMBO.

Jag har personligen prövat spikmatta, hört via min vän som använt den och
en väninna och det fungerar: jag mådde mycket bättre efteråt. Min vän gör
det och hans väninna fick bort sömnproblem, panikångestattacker under
nätter och jag har hittat andra som kommenterat likartat om sina spikmattor.

SPIKMATTA är en intervention som FUNGERAR såväl som MEDITATION gör det.

Båda är skumma saker, men som sagt var: if shit works, who gives a fuck why?

SPIKMATTA FTW!!!
Citera
2009-06-14, 21:11
Medlem
TraschFuckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sleipnir
Efter att ha plågats med denna matta de första gångerna nu så tycker jag det är extremt avkopplande nu, känns mycket bra i hela kroppen och har man som jag sömnproblem så somnar man skönt efter en session med mattan.

Ligger ni bara på ryggen? Min mor sa någonting om att man kunde ligga på mage, sidan och röven också för effekt.. Har inte provat det själv ännu.

Fungerar utmärkt att ligga på mage
Citera
2009-06-15, 16:27
Medlem
Biatchs avatar
Man kan även lägga sidan av ansiktet på den, jag testa.. Fy fan.. Vilken smärta!
Citera
2009-06-15, 22:18
Medlem
MontyBurnss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biatch
Man kan även lägga sidan av ansiktet på den, jag testa.. Fy fan.. Vilken smärta!
Jasså, jag tycke om det =).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in