2009-11-07, 02:50
Medlem
SvaMp_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rrreee2
Det skulle vara så kul om Brett Rogers, som egentligen inte står någon chans alls skulle bara totalt Knock The Fuck Out Fedor som bryr sig så väldigt mycket om hans 30-1-0-1 record och 20% stake i M-1 Global.

Det kanske alltid känns bra att det finns en man därute som inte kan besgras, a la chuck norris, usain bolt, lyoto machida. Fast nu vill jag att det ska ta slut för Fedor. Jag hoppas på en mega upset.

Jag gillar inte hur alla hänger och dinglar från Fedors bollar och jag vill att hans "odödliga aura" ska ta slut.

Så jag kommer sitta uppe och se showtime stream när Fedor vs Rogers väl händer, förmodligen i november.

Normalt hade jag postat detta på sherdog fast har blivit bannad där många ggr nu.

Kommer ej hända, Fedor is King, och kommer alltid va, oavsett om han torskar allt hädanefter, han är fortfarande den största fightern genom historien imo.

Icke fans till Fedor rekomenderar jag sätta pengar emot honom så gör ni iaf lite nytta
Citera
2009-11-07, 08:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alec.baptiste
ja du ser(kollade ju fan inte själv ens när det var uppdaterat), skummat igenom lite trådar och jag tyckte det var så många som frågade varför Fedor inte skrev på för UFC.

Någon som vet när matchen mot rogers går, svensk tid?
Kanske någon även vet om den kommer laddas upp nånstans fort som fan efteråt? Streamas.

Det går av stapeln i Chicago kl.21 deras tid, vilket borde bli 6 timmar efter våran om jag räknar rätt? Ibland ställer sommartiden till det i tidsförskjutningen. Galan tar väl ett par-tre timmar så vid 05-snåret skulle jag tro att själva matchen går.

Det sänds på CBS och torde nog hamna på nätet rätt snabbt. Den som först hittar det kan väl vara snäll och posta länken här.

.
Citera
2009-11-07, 10:53
Medlem
≈MisterPapa≈s avatar
Usch!
För varje ny Fedor-match nuförtiden så sitter jag som på nålar och tänker,
"är det den här gången hans winning-streak ska ta till ända?"
Det är som om hans (näst intill) perfekta record har blivit ett stressmoment i sig själv.
Citera
2009-11-07, 11:21
Medlem
CBSativas avatar
Jag håller med dig helt, jag e skitnervös. Matchen borde väl komma ut på internet nu?
Citera
2009-11-07, 11:31
Medlem
elleps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CBSativa
Jag håller med dig helt, jag e skitnervös. Matchen borde väl komma ut på internet nu?

Nja, klockan är halv fem på morgonen i Chicago så du får vänta några timmar till.
Citera
2009-11-07, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CBSativa

I morgon bitti! Dom är 6 timmar efter oss på andra sidan pölen..

.
Citera
2009-11-07, 11:36
Medlem
fugus avatar
Skippa nervositeten. Han möter en luffare med bra KO power. Som att torska mot Houston Alexander.
Citera
2009-11-07, 11:55
Medlem
Memnoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjock-steffe
Vad är bögstryk? Sodomi? Våldtäkt? Är du dum i huvudet? Förmodligen..!
Du förstod inte ett ord och därför är killen som skrev ordet dum i huvudet? Du är inte direkt med i Mensa va?

http://www.slangopedia.se/ordlista/?ord=B%F6gstryk
Citera
2009-11-07, 12:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tjock-steffe
Vad är bögstryk? Sodomi? Våldtäkt? Är du dum i huvudet? Förmodligen..!

Snarare du som är dum i huvudet. Ärligt talat.
Citera
2009-11-07, 14:42
Medlem
Sleazebags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fugu
Skippa nervositeten. Han möter en luffare med bra KO power. Som att torska mot Houston Alexander.

Känner inte heller att det finns någon anledning till oro.
Och om det nu stämmer att Brock åkt på körtelfeber och inte kan träna på månader så känns det absolut som att herr Emelianenko står kvar ohotad på toppen. Skönt.
(Ja, helt ohotad är så klart aldrig någon men ni förstår.)
Länge leve cyborgkejsaren!
Citera
2009-11-07, 14:49
Medlem
Jag står fast vid att jag vill se Fedor knockad, jag vill ta del av kaoset som kommer uppstå på disskutions forum.

Jag tror Fedor kommer vinna med 1st round submission och den ända chansen Rogers har är en knock out punch.
Citera
2009-11-07, 14:52
Medlem
Rockoos avatar
Fedor vägde in på 104kg om jag inte minns helt fel..men han hade byxor å bälte på sig vilket e ~~1k~~ .

så väger han 103kg nu ?

Brukar han inte väga runt 106-108 kg?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in