2009-09-08, 22:32
Medlem
tjock-steffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tipton
Nä, haha.. hade nästan glömt bort Monson konstig nog trots hans nästintill bisarra aktivitet i våras men hur är det ställt med honom? Åkte inte han in eller hur det var? Isf får han chansen att lägga på sig lite muskler i finkan kanske

Saxat från wikipedia: On January 14, 2009, Monson was charged with First Degree Malicious Mischief, for vandalizing the Washington State Capitol by spray-painting "an anarchy symbol, a peace symbol and the words 'no poverty' and 'no war'"[6] on the large columns at the front of the building. A warrant was issued by a Thurston County Superior Court Judge [7] after pictures of Monson committing the crime were printed in ESPN magazine. [8] On July 29, 2009 Monson pleaded guilty to malicious mischief and entered an Alford plea for graffiti. His sentencing is scheduled for October 1.[

Borde kunna bli en kul fight om han är i form.
Citera
2009-09-08, 22:49
Medlem
Omar Santanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheLucky
Du säger till alla som du anser har fel att de är idioter eller är korkade. Detta är ett stående inslag i nästan alla dina inlägg och då bör du väl ha det som signatur också.

Fedor kämpar inte om någon titel, han strävar inte att fightas mot de bästa. Bara de är duktiga motståndare och bra rankade så att matcherna kan hypas. Alltså handlar det om underhållning. Låt vara av hög kvalité, men ändå. Det är inget jag anklagar honom för. Och bara en sådan sak: många av matcherna i UFC handlar ju också om underhållning, typ den med Mirko Filipović mot Junior dos Santos i UFC 103.

Vad fan snackar du nu om? Nog har han väl gått ut och sagt att han gärna fightas mot Brock, om än inte i UFC?
Citera
2009-09-08, 22:59
Moderator
TheLuckys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omar Santana
Vad fan snackar du nu om? Nog har han väl gått ut och sagt att han gärna fightas mot Brock, om än inte i UFC?

Jag ger tusan i vilket, mitt intresse är att se Fedor fightas i den organiosation som ger honom långvarigt med bra bra motstånd som tillfredställer mitt behov av mmakonsumering. Beakta det enkla faktum att tittarna betalar Fedors lön. Utan vi kunde han lika gärna runka i någon kolgruva i Sibirien.
Citera
2009-09-09, 11:41
Medlem
fugus avatar
Pride-entusiasternas runkobjekt #1 har en del att säga.

http://www.sherdog.com/news/articles...s-afraid-19577

Citera
2009-09-09, 12:23
Medlem
Tiptons avatar
Man blir lagomt less på allt snack och avundsjuka från UFC-lägret att de inte har världens bästa fighter i sin organisation. UFC hade sin chans att signa honom för två år sedan men UFC's strikta kontrakt och åtaganden som krävdes var inget Fedors management ville skriva på, så nu är han med M-1. Mycket möjligt försöker de få M-1 att växa och det går enbart med Fedor och crosspromotions etc... Det är en strategi och allt är business, absolut inget att bli upprörd över. Visst kan man tycka det vore roligt att se Fedor i UFC men hur det flejmas fram och tillbaka är absurt.

Fedor är inte rädd eller flyr motstånd eller vad det nu är UFC'are påstår. Han kommer förmodligen aldrig fightas i ufc så det är dags att fokusera på de bästa HW'sen inom UFC och inte Fedor i den bilden. Det som är lite tråkigt är att en HW-champ aldrig kommer kunna söka sig från UFC för att möta Fedor men "it is what it is". Vi tar och njuter av UFC's HW-division och den utanför med (förhoppnigs vid bra motstånd för) Fedor var för sig!

Pride-tiden är förbi och det Fedor gjorde där är inget som någon kan ta ifrån honom. Det är även så att det är stora skillnaden på MMA'n, både med ring/regler och produktion/arrangemang mot den "nya eran" som vi ser nu med den stora dominans UFC har. Måste man hela tiden jämföra och dra upp pride i varje argument. Ja, jag anser att Pride var "the golden age of mma" och med fokus på HW/LHW och öppna regler som banade väg för mkt mer spektakulära fighter så var det toppen(typ alla de bästa HL'sen är enligt mig från Pride t.ex) , Pride är slut, dött, över.... Men det ska ändå trackas ner på de som gillade Pride fastän samma läger gått över och gillar UFC mest idag.
Senast redigerad av Tipton 2009-09-09 kl. 12:27.
Citera
2009-09-09, 14:08
Medlem
vill för övrigt säga att jag älskade PRIDE och såg Pride innan UFC.
Jag hoppas att vi får se nånting som pride igen och som blir bättre än ufc. dream kanske är det om några år, vem vet.
Citera
2009-09-09, 23:41
Bannlyst
Fedor vann dessutom i pride, när alla Nog, cc, heath, coleman osv var i sin bästa form än vad dom är nu.
Citera
2009-09-10, 20:32
Medlem
No_fears avatar
En kompis till mig hade en liten annorlunda sätt att se på Fedor vs Rodgers.

Det är just att Fedor är Rocky. Och Brett Rodgers är Clubber Lang så han trodde att Fedor skulle bli uppspöad i deras första möte.

han tyckte att Rodgers var riktigt lik Clubber Lang som har spöat upp allt som man sattit framför han och har snabbt kommit upp sig i rankningen. Plus att dom har båda mohikanfrisyrer (borde inte såna förbjudas, iallafall på negrer, det ser för taskigt ut)

Och Fedor är den självklara mästaren men som fått gå lite lätta matcher på sistone.

Undra vem som är Apollo Creed som sen ska träna Fedor för returmötet mot Rodgers?? Couture är en gammal mästare men han och Fedor har inte slagits, kanske Big Nog som får väcka "eye of the tiger" i han igen.

Och vad vill jag ha sagt med detta inlägg, tjaa ingen anning kanske att det finns hopp om att TS får sin vilja igenom
Citera
2009-09-10, 21:02
Medlem
fugus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av No_fear

Det är just att Fedor är Rocky. Och Brett Rodgers är Clubber Lang så han trodde att Fedor skulle bli uppspöad i deras första möte.

han tyckte att Rodgers var riktigt lik Clubber Lang som har spöat upp allt som man sattit framför han och har snabbt kommit upp sig i rankningen. Plus att dom har båda mohikanfrisyrer (borde inte såna förbjudas, iallafall på negrer, det ser för taskigt ut)

Och Fedor är den självklara mästaren men som fått gå lite lätta matcher på sistone.

Undra vem som är Apollo Creed som sen ska träna Fedor för returmötet mot Rodgers?? Couture är en gammal mästare men han och Fedor har inte slagits, kanske Big Nog som får väcka "eye of the tiger" i han igen.

Och vad vill jag ha sagt med detta inlägg, tjaa ingen anning kanske att det finns hopp om att TS får sin vilja igenom
Antar att Brock Lesnar är antingen thunderlips eller Ivan Drago?
Citera
2009-09-10, 21:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fugu
Antar att Brock Lesnar är antingen thunderlips eller Ivan Drago?

jag gissar på Ivan Drago
Citera
2009-09-10, 21:47
Medlem
Burdissos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av No_fear

Hahah Härlig Historia sen får vi se om det stämmer men inte omöjligt alls.
Citera
2009-09-11, 19:28
Medlem
När är matchen mellan Brett och Fedor? Läste igenom lite men hitta inget datum.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in