In the ever expanding “quest for the best” ADCC Championships is proud to announce that two of the World’s top fighters have agreed to compete in the 2009 ADCC event. ADCC is proud to announce that Pride and Affliciton Champion Fedor Emelianenko, widely considered the World’s best fighter
Vad annat kan man säga än, fränt! Bara inte det hindrar fårn att ta lite fler fighter i mma.
Är väl poängräkning för kast och likande och sen får man väl inte göra alla submissions heller har jag för mig , sen har dom väl 10-räkning vid knock, sen finns det olika sambo också Sport, combat osv. Och där finns det också lite skillnader.
Är väl poängräkning för kast och likande och sen får man väl inte göra alla submissions heller har jag för mig , sen har dom väl 10-räkning vid knock, sen finns det olika sambo också Sport, combat osv. Och där finns det också lite skillnader.
Ahh, verkar gilla Fedor mer och mer ju mer jag läser om honom.
Läste för inte så länge sedan att han skulle skriva på för UFC för ca ett år men det hände aldrig. Någon som vet varför? Hade så jävla gärna se honom spöa skiten ur Brock Lesnar...
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!