2009-08-04, 01:53
Medlem
mophrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johnny Wadd
Ha det så kul att se Brock ligga och torrknulla Couture eller vad nu nästa "stormatch" i ufc's tungvikt blir.

Du har även läst länkarna ser jag!
Fedor "The Last Emperor" Emelianenko has signed a historic, multi-fight agreement that will see him headline mega-events co-promoted by world championship promotions STRIKEFORCE and M-1 Global.

Brock avslutade Couture-matchen, säg att han torrknullade Herring istället. Länken erkänner jag att jag inte orkade läsa då det har varit så mycket rykten och skit på senaste.
Citera
2009-08-04, 03:17
Medlem
MoLoKs avatar
Det ryktas att Dream och Strikeforce har gått ihop...
Citera
2009-08-04, 03:48
Medlem
Aritzos avatar
Så nu har Fedor 2 kontrakt? Med strikeforce och m-1?
Betyder de att vi kommer se mer Fedor fighter per år?
Citera
2009-08-04, 04:38
Medlem
fugus avatar
Citat:
OMG får jag vara först med jättenyheten???

http://www.bloodyelbow.com/2009/8/3/...nko-signs-with

Fedor "The Last Emperor" Emelianenko has signed a historic, multi-fight agreement that will see him headline mega-events co-promoted by world championship promotions STRIKEFORCE and M-1 Global.

FU Dana
NIIIIIIICE, då får vi se honom mot Overeem och Rogers, jag är helt extatisk.

Nåja, det är ju bra mycket bättre än alternativet, möta freakshows och mellanviktare i japan.
Senast redigerad av fugu 2009-08-04 kl. 05:02.
Citera
2009-08-04, 04:41
Medlem
fugus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omar Santana
Förutom Dana som aldrig skulle låta Fedor dra sig tillbaka efter en enda fight, speciellt inte om det var en vinst.
Vad får dig att tro att man inte får dra sig tillbaka när man vill? Han får dock inte dra sig tillbaka och sen fortsätta fightas för någon annan organisation.
Citera
2009-08-04, 04:42
Medlem
fugus avatar
Citat:
Ha det så kul att se Brock ligga och torrknulla Couture eller vad nu nästa "stormatch" i ufc's tungvikt blir.

Du har även läst länkarna ser jag!
Och förutom Fedor finns det typ inte en top-10 rankad fighter utanför ufc. Kanske kanske Overeem, men vemfan har han slagit? Buentello?
Citera
2009-08-04, 04:43
Medlem
fugus avatar
Hoppas inte Fedor och M-1 krashar Strikeforce på samma sätt som bodog och affliction dog.
Citera
2009-08-04, 10:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RonaldoUtd
http://www.sherdog.com/news/news/upd...responds-18883

skönt att ordningen är återställd
Citera
2009-08-04, 10:17
Medlem
No_fears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fugu
Hoppas inte Fedor och M-1 krashar Strikeforce på samma sätt som bodog och affliction dog.

På vilket sätt var det Fedor och M1 som kraschade Bodog och Afflication???
Citera
2009-08-04, 10:27
Medlem
fugus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av No_fear
På vilket sätt var det Fedor och M1 som kraschade Bodog och Afflication???
Nu var det mer ett skämt än något annat. Men ekvationen för hög lön/för lågt marknadsvärde är väl trolig. Nu har jag ingen aning hur mkt Strikeforce kommer betala fedor och M-1 men de tar en avsevärd risk.
Citera
2009-08-04, 10:32
Medlem
No_fears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fugu
Nu var det mer ett skämt än något annat. Men ekvationen för hög lön/för lågt marknadsvärde är väl trolig. Nu har jag ingen aning hur mkt Strikeforce kommer betala fedor och M-1 men de tar en avsevärd risk.

Utan Fedor så hade Afflication varit en garagegala. Afflication förlorade nog mest på att dom betalade folk som Sylvia, Arlovski, Barnett, Lil Nog och nåt avdankat gammalt rockband en jävla massa pengar, Fedor var den enda som sålde biljetter för dom. Fedor är nog den enda som kan säga att han förtjänade sin lön.

Och till Bodog så har Fedor en match där och Bodog hade 4 galor efter den galan som Fedor slogs på så vad fan har Fedor och M1 med det att göra.
Citera
2009-08-04, 10:37
Medlem
fugus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av No_fear
Utan Fedor så hade Afflication varit en garagegala. Afflication förlorade nog mest på att dom betalade folk som Sylvia, Arlovski, Barnett, Lil Nog och nåt avdankat gammalt rockband en jävla massa pengar, Fedor var den enda som sålde biljetter för dom. Fedor är nog den enda som kan säga att han förtjänade sin lön.

Och till Bodog så har Fedor en match där och Bodog hade 4 galor efter den galan som Fedor slogs på så vad fan har Fedor och M1 med det att göra.
Som jag skrev var det skämtsamt menat att de två organisationer de samarbetat med har konkat. Men du har väl samma svensklärare som Ronaldo antar jag.
Och säljer man 50 000 ppv är det svårt att motivera någon större lön överhuvudtaget givetvis. Att de andra var överbetalda, särskilt då de mötte Fedor är en helt annan femma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in